נפתחה ההרשמה למעונות "צעדים" לשנת הלימודים תשפ"ג

רשת חוויות מדווחת על פתיחת ההרשמה למעונות "צעדים", אשר תתקיים במהלך חודש פברואר, לצד חידוש הפעילות והחצרות. סגן ראש העיר ויו"ר חוויות אמיתי כהן ציין כי "לראשונה חידשנו את החצרות בדשא סינטטי, יצרנו מרחב דינמי ופעיל בחוץ והקמנו חדרי בייבי ג'ימבורי מאובזרים"

פורסם בתאריך: 3.2.22 09:06

-->

החלה ההרשמה לשישה מעונות "צעדים" של רשת חוויות, אשר תתקיים בתהליך מקוון מקביל באתר רשת חוויות ובאתר משרד העבודה והרווחה. ברשת מציינים כי היא מתמחה בהפעלת מסגרות חינוכיות לגיל הרך, ואמונה על רשת מעונות "צעדים" הכוללת 6 מסגרות ברחבי העיר, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


סגן ראש העיר ויו"ר חוויות אמיתי כהן, ציין עם פתיחת ההרשמה כי: "השנה לראשונה חידשנו את חצרות המעונות והתחדשנו בדשא סינטטי, תוך הוצאת החול ויצירת מרחב דינמי ופעיל בחצרות המבנים. מיזם נוסף ומשמעותי שיצא לפועל השנה לראשונה הוא הקמת חדרי בייבי ג'ימבורי מאובזרים בהתאמה מיוחדת לפעוטות בכלל המעונות. אנו מודים לראש העיר, רחמים מלול, על המעורבות וחלקו הגדול בעשייה לשיפור כלל תחומי החיים בעיר ".

גולן ביטון מ"מ מנכ"ל הרשת הוסיף כי הרשת נערכה לתחילת הרישום וציין עוד כי: "במהלך השנה עוברים צוותי החינוך הדרכות וליווי מקצועי, ודגש יושם על איכות השירות, העמקת שיתופי הפעולה ושמירה על סטנדרט מקצועי גבוה, אני רוצה להודות לצוותים המובילים ביד רמה את עבודת המעונות"

לדברי אסנת לוי, מנהלת המעונות, "גם בשנה הקרובה נמשיך לפתח מענים פדגוגיים והתפתחותיים אישיים וקבוצתיים, למיצוי יכולותיהם של הילדים ומתן תמיכה ומעטפת רגשית וחינוכית מקסימאלית".

מסגרות "צעדים" פועלות תחת בקרה ופיקוח של אגף הגיל הרך ברשת חוויות ושל משרד העבודה והרווחה. המעונות עומדים בסטנדרטים גבוהים בכל ההיבטים הנדרשים, לרבות תכנים פדגוגיים, תזונה, בטיחות ועוד. משכך הם גם זכאים לסמל תמ"ת, המקנה למאות משפחות זכאיות השתתפות בשכר הלימוד מידי שנה.

בהתאם להנחיות משרד העבודה והרווחה, הליך הגשת הבקשה לרישום למעונות לשנת הלימודים תשפ"ג, יפתח ביום ד – 2.2.2022 ויסתיים ביום ה- 24.2.2022, כאשר אישור על קבלת הילדים למעון יימסר לאחר סיום תקופת הרישום.

עפ"י הנחיות משרד העבודה והרווחה הרישום לשנת הלימודים תשע"ג, יתקיים ישירות באגף למעונות יום באתר משרד העבודה והרווחה, באופן מקוון. במקביל, יש להירשם למעונות רשת "צעדים" באתר רשת חוויות. בסיום תהליך הרישום האינטרנטי יש לוודא קבלת אישור לבקשה לרישום לדוא"ל. כמו כן, עלות שכר לימוד הנה בכפוף לטבלת שכר הלימוד של משרד העבודה והרווחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר