זה הזמן לתכנן את עתיד התעסוקתי שלכם

מרכז הזדמנות, המרכז העירוני לקידום התעסוקה ברחובות קורא לתושבות ותושבי העיר בני 55 ומעלה להצטרף לתכנית "אמצע הדרך"

פורסם בתאריך: 2.2.22 08:13

-->

שוק העבודה דינמי ומשתנה כל הזמן. בעקבות החלטת הממשלה להעלות את גיל הפרישה לנשים, מרכז הזדמנות ומשרד הכלכלה קוראים לתושבות ותושבי רחובות והסביבה, בני 55 ומעלה, לתכנן את עתידם בעולם התעסוקה. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


סדנת "אמצע הדרך" של המרכז תעזור למשתתפים למצוא עבודה איכותית המתאימה ליכולותיהם, כישוריהם, הידע והניסיון שצברו.הסדנה מתאימה לאנשים המעוניינים לחשוב מחדש על תחום התעסוקה שלהם, כאלה העובדים במשרות חלקיות בלבד וכמובן גם לתושבים שכרגע לא עובדים ומעוניינים להשתלב במעגל העבודה בקרוב.

הסדנה, שתפתח באמצע החודש כוללת 10 מפגשים מקוונים (במידה ומצב התחלואה יאפשר חלק מהמפגשים יתקיימו גם באופן פרונטלי), בהם יתמקדו בזיהוי הכישורים והחוזקות, הגדרת חזון תעסוקתי אישי, הצבת יעדים תעסוקתיים, מיתוג והצגה עצמית, כתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, נטוורקינג וכלים לחיפוש עבודה בעולם משתנה. כל זאת בליווי וסיוע אישי של מקדמת תעסוקה מקצועית. 

 הסדנה הינה בעלות סמלית בסך 120 שקלים בלבד. המעוניינים להשתתף מוזמנים להירשם בלינק הבא >> https://hizdamnut-rehovot.org.il/83/ או ליצור קשר עם מרכז הזדמנות
בטל' 08-6705345

ראש העיר רחמים מלול: "עולם העבודה משתנה כל הזמן ומרכז הזדמנות מתאים את עצמו לצרכים העולים מהשטח. אני קורא לתושבות ותושבים שהסדנה יכולה לעזור להם ולקדם אותם בעולם התעסוקה להירשם ולהתחיל לתכנן את הצעד הבא בקריירה שלהם".

עו"ד שמוליק בר דאנזאן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים: "אנחנו כל הזמן עם היד על הדופק ומקפידים לשים לב לשינויים והתפתחויות המתרחשות בשוק העבודה. כעת, משעבר החוק עליית גל הפרישה לנשים החלטנו לפתוח סדנה חדשה המיועדת לתושבות ותושבי העיר, בני 55 ומעלה, על מנת שיוכלו לתכנן את המשך הקריירה המקצועית שלהם ולהגיע לתקופת הפנסיה וגיל הפרישה בכבוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר