יום השואה הבינלאומי: כך פועלים למען ניצולי השואה בעיר

לרגל יום השואה הבינלאומי שיחול היום (חמישי) עיריית רחובות מגישה לתושבים פירוט על כל התוכניות והסיוע בעיר לניצולי שואה תושבי העיר במשך כל ימות השנה, מטעם המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים של עיריית רחובות. אם אתם ניצולי שואה או שאתם מכירים ניצול/ת שואה שהינכם מעוניינים לצרף לאחת מהפעילויות הנ"ל, אנא פנו לעו"ס מירב מייסנר, המרכזת את הטיפול בניצולי השואה באגף הרווחה של עיריית רחובות 08-9392175

פורסם בתאריך: 27.1.22 04:16

-->

1. מועדון בוקר שישי של נחת- המתקיים מדי יום שישי בבוקר וכולל שיעור התעמלות, הרצאה, ארוחה והופעת מוזיקה לקראת שבת.

2. מועדון לניצולי שואה דוברי רוסית – שכולל מפגש חברתי, התעמלות והופעת מוזיקה או הרצאה.

3. פרויקט "ביחד"- מפגשים קבועים עם ניצולי שואה בודדים לצורך הפגת בדידות בשילוב סטודנטים ומתנדבים.

4. חגיגת ימי הולדת לניצולי שואה בודדים – בשיתוף עם ישיבת אמי"ת עמיחי.

5. פרויקט יוניפר "מתחברים לחיים"- מועדון חברתי דיגיטלי מהבית

6. אירועים וימי הפוגה במהלך השנה.

7. טיפול פסיכוסוציאלי- לניצולי שואה המתמודדים עם משברים ומבקשים טיפול פרטני.

8. קהילה תומכת לניצולי שואה- בעלות של 25 ₪, באמצעות עמותת על"ה.

9. סיוע כלכלי לניצולי שואה מעוטי יכולת.

אם אתם ניצולי שואה או שאתם מכירים ניצול/ת שואה שהינכם מעוניינים לצרף לאחת מהפעילויות הנ"ל, אנא פנו לעו"ס מירב מייסנר, המרכזת את הטיפול בניצולי השואה באגף הרווחה של עיריית רחובות 08-9392175

ראש העיר, רחמים מלול: "אני גאה על כך שעיריית רחובות מחבקת את ניצולי השואה במשך כל ימות השנה באמצעות מגוון תוכניות ופעילויות. אנו חבים להם רבות, וזוהי חובה וגם זכות לדאוג לכל צרכיהם. אני קורא לתושבים שמכירים ניצולי שואה רלוונטיים- להפנות אותם אלינו לקבל שירות או להסב את תשומת ליבנו"

חברת המועצה דר' רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, קהילה ואקדמיה: "המחלקת לרווחת האזרחים הוותיקים בעיר רחובות קיבלה על עצמה לסייע ולדאוג לניצולי השואה במישור האנושי, הערכי והמוסרי במשך כל השנה, על מנת שהניצולים יוכלו לחיות את חייהם בכבוד. אני רוצה להודות לעו״ס מירב מייסנר אשר מרכזת את הטיפול בניצולי השואה ועושה זאת בהמון רגישות ומקצועיות."

ענת יולס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים: "האגף לשירותים חברתיים פועל ליזום ולפתח תוכניות רבות לטובת ניצולי השואה באמצעות מרכזת התחום, עו"ס מירב מייסנר. אנו מקבלים הרבה מאוד פידבקים חיוביים לגבי פעילותנו למענם, ונשמח לצרף כמה שיותר ניצולי שואה למעגל המשתתפים"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר