קול ששון וקול שמחה- קול חתן בר המצווה

החל פרויקט בר/בת מצווה ביוזמת סגני ראש העיר אמיתי כהן וזהר בלום.

פורסם בתאריך: 5.1.22 23:02

-->

השבוע החלה ברחובות מבצע חלוקת תפילין לילדי בר מצווה שידם אינה משגת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


החלוקה הינה חלק מפרויקט חגיגית בר/בת מצווה מיוחד ומרגש ל-74 ילדים כמניין שנות המדינה שבו ילדי הבר/בת מצווה עוברים ליווי בשנה מיוחדת זו המסמלת את התבגרותם ומסתיים באירוע שיא בסיור בירושלים וחגיגת בר/בת המצווה יחד עם הוריהם מול הכותל המערבי במעמד ראש העיר רחמים מלול.החלוקה החלה יחד עם הרב רפי מימון מנהל בי"ס המר וצוותו לתלמידים מבית הספר ותמשיך בשכונות דרך המרכזים הקהילתיים של רשת חוויות.

זהר בלום ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אבי היקר ישעיהו שייקה ז"ל כשהיה בגיל 13 במחנה הריכוז הוא לא זכה לחגוג בר מצווה עד שזכינו אנחנו לחגוג לו בגיל 82 בכותל. אני שמח שיש לי את הזכות יחד עם חברי סגן ראש העיר אמיתי כהן לתת אפשרות לילדים שידם אינה משגת לחגוג את בר המצווה שלהם"

 

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר חוויות: "היום לפני בדיוק שנה הייתה צריכה להיות הבר מצווה של בני דניאל שלאור מחלת הקורונה נאלצנו לחגוג אותה בבידוד בבית ואני נרגש לסגור מעגל ולחלק עשרות תפילין לילדים שידם אינם משגת ושהם יזכו לחגיגה אמיתית. תודה לשותפי לפרויקט זהר בלום מ"מ ראש העיר, לגולן ביטון מ"מ מנכ"ל חוויות ולתורם היקר מקס בן נעים לשעבר נשיא הקהילה הספרדית בטורונטו שבחר לקיים את הפרויקט ברחובות לע"נ אמו."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר