מימין:רחמים מלול ויניב מרקוביץ׳ (צילום: עיריית רחובות)
מימין:רחמים מלול ויניב מרקוביץ׳ (צילום: עיריית רחובות)

חדש בעיר: העירייה מקימה פורום עסקים מיוחד לעסקים במרכז העיר

קול קורא לבעלי העסקים במרכז העיר להצטרפות לפורום עסקים שהעירייה מקימה במיוחד עבורם.הפורום מוקם כפיילוט עבור בעלות ובעלי העסקים הפועלים ברחוב הרצל ושלוחותיו, במטרה לקיים שיח ודיון משותף בין העירייה ובין בעלי העסקים במתחם לצורך קידום וצמיחה כלכלית מקומית

פורסם בתאריך: 4.1.22 06:58

-->

המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות, בשיתוף מעו"ף, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, מקדמים תהליכי שותפות עם בעלות ובעלי העסקים בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בשנתיים האחרונות שיתוף הפעולה בין השניים הוביל ליוזמות חדשות, סדנאות וקורסים לבעלי העסקים בעיר וכעת מכריזה העירייה על פרויקט חדש – פורום עסקים. באמצעות הפורום תיפתח פלטפורמה לקיום שיח ודיון משותף בין העירייה ובין בעלי העסקים במרכז העיר, כשהמטרה העירונית היא תמיכה וחיזוק העסקים המקומיים. הרעיון למהלך מתהווה ויקבל משנה תוקף עם הקמת הפורום העירוני לבעלי עסקים במתחם מרכז העיר – רחוב הרצל ושלוחותיו.

הפורום יפעל במסגרת משותפת ויקדם דיונים בסוגיות עירוניות, באסטרטגיות ודילמות הנוגעות לתחומים שונים המשפיעים על המגזר העסקי. הפורום ישמש כמסגרת קבועה ללמידה משותפת על הצרכים והאתגרים העומדים בפניהם של בעלי החנויות, להיוועצות ולפיתוח תוכניות להצמחה כלכלית, לייעול תהליכי רישוי עסקים, לשיפור השירות וגם לקידום הקהילה העסקית המקומית. בפורום ישתתפו מיטב המנחים של משרד הכלכלה ואנשי מקצוע עם נציגים מהרשות המקומית, וביחד ידונו בסוגיות עירוניות הנוגעות לעסקים ובמגוון נושאים העומדים על סדר היום.
בחירת הסוגיות והנושאים לדיונים יגובשו על ידי חברי הפורום. הפורום צפוי להתכנס פעם אחת בחודש לאורך השנה לסיעור מוחות, למידה משותפת של הגורמים השונים וקידום פרויקטים למען העסקים המקומיים.

בעלות ובעלי עסקים במרכז העיר המעוניינים להצטרף לפורום יכולים לעשות זאת באמצעות שליחת הודעת וואטספ למחלקה לרישוי וקידום עסקים למספר 050-366-2565 ותקבלו שאלון מקוון. באמצעות תשובות בעלי העסקים על השאלון, המח' לרישוי עסקים תוכל ללמוד את הצרכים והרצונות של בעלי העסקים ולקדם את פעילות הפורום בנושאים הרלוונטיים אליהם. עדכון על פתיחת פעילות הפורום יישלח ישירות לבעלות ובעלי העסקים שנרשמו.

 

ראש העיר, רחמים מלול: "העסקים המקומיים הינם הלב הפועם בעיר וגורם המוביל לצמיחה כלכלית-מקומית. אני מברך על הקמת הפורום החדש המעודד שיח משותף בין נציגי העירייה והעסקים ברח' הרצל ובטוח כי יחד נצליח להגיע להסכמות ונוביל מהלכים שייטיבו עם כלל תושבות ותושבי העיר".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים: "בשלוש השנים האחרונות רחוב הרצל עבר מתיחת פנים; הוספנו עשרות מקומות חניה, ביטלנו ערוגות ישנות, שדרגנו את ריהוט הרחוב ועוד. כחלק מהפעילות למען העסקים המקומיים אנו מכריזים על הקמת פורום עסקים במתחם מרכז העיר כדי לשפר את התקשורת עם בעלי העסקים ולבנות תוכנית ייחודית המתאימה להם".

מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים, רויטל קורן: "הרעיון להקמת פורום עסקים עירוני נולד מתוך רצון והבנה שרק באמצעות שיתוף פעולה בין הרשות לבין הקהילה העסקית נוכל להקים קהילת עסקים מקומית, חזקה ויציבה. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול ולסגנו, יניב מרקוביץ', על הגיבוי והעזרה לקידום הקמת פורום עירוני ראשון מסוגו לעסקים בעיר רחובות".

מנהל מעוף ראשל"צ והסביבה, ישראל הרשקוביץ: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית רחובות והיציאה לדרך עם פורום העסקים הראשון בעיר. מטרתנו המשותפת לברר את הצרכים והחסמים של העסקים ולסייע להם באמצעות כלל הגורמים המוניציפליים וכלי סיוע ממשלתיים. אני מודה לעיריית רחובות והעומדים בראשה ומשוכנע כי המשולש- עירייה, מעוף והעסקים עצמם, יניבו תוצאות משמעותיות לטובת העסקים כמו גם לקהל הצרכנים בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר