מימין:רחמים מלול ויניב מרקוביץ׳ (צילום: עיריית רחובות)
מימין:רחמים מלול ויניב מרקוביץ׳ (צילום: עיריית רחובות)

עשינו עסק: רחובות זינקה למקום השלישי ברשימת הערים הידידותיות לעסקים

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות טובה לעסקים- זהו הישג נוסף לעיר ולעירייה. נמשיך לסייע לעסקים בעיר ולהעניק להם שירות מצוין"

פורסם בתאריך: 2.1.22 16:13

-->

מדד הסוכנות לעסקים ובינוניים במשרד הכלכלה בשלטון המקומי מתפרסם השנה זו הפעם החמישית. מטרת הפרסום הינה להשוות בין ביצועיהן של רשויות וערים שונות בכל רחבי הארץ.
המדד בוחן בכל שנה את הפרמטרים הבאים: שביעות רצון מצד העסקים, נגישות למכרזים, נגישות המידע ותחום הארנונה. השנה הוסיפה הסוכנות מדד חדש- מדד הקורונה- הבוחן את פעילות הרשות המקומית למען העסקים הקטנים והבינוניים בתקופת משבר הקורונה.העיר רחובות רשמה עלייה מרשימה של 9 מקומות, מהמקום ה-12 ועד למקום ה-3, לפניה רק אשדוד ופתח תקווה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אחד הפרמטרים בהם העיר רשמה את העלייה המשמעותית ביותר הוא תחום המכרזים, בו רחובות עלתה מהמקום ה-13 היישר אל המקום הראשון.
בשנה האחרונה עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לרישוי וקידום עסקים, בראשות רויטל קורן, הרחיבה בצורה משמעותית את פעילותה, לרבות שירותים דיגיטליים לבעלי העסקים בעיר ומגוון צעדים לסיוע בקידום עסקים קטנים ובינוניים. כל זאת לצד פעילויות נלוות נוספות שיזמה המנהלת העירונית לעסקים ויזמות של הל"ר, בראשות עדי מוטולה סמנכ"ל הל"ר.
המחלקה הציעה פעילויות רבות כמו הרצאות, סדנאות ותוכניות לבעלי עסקים רבים אשר רלוונטיים לקידום עסקיים, ליוותה אותם במהלך תקופת הקורונה בהקלות שונות ואף סייעה בפרסום עסקים בעיר באתר העירוני ובפלטפורמות עירוניות שונות.

באתר העירייה החדש ניתן למצוא טפסים מקוונים אותם יכולים להגיש בעלי/ות העסקים בעיר בקלות וביעילות, מבלי להמתין בתור או להגיע למשרדי העירייה. בנוסף לכך, המחלקה לרישוי עסקים מציעה לכל אדם המעוניין לפתוח עסק בעיר- לחסוך זמן וכסף ולקבל מידע מקדים בטרם פתיחת העסק.המחלקה שיפרה את השירות גם בעבור יזמים צעירים המעוניינים לפתוח עסק בעיר, וריכזה למענם את חמשת הצעדים הנדרשים לפני פתיחת העסק ואף פתחה את פורום העסקים ברחובות ושירותים דיגיטליים באמצעות הוואטסאפ. כל המידע מופיע באתר העירייה בלינק >> https://www.rehovot.muni.il/528/

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות טובה לעסקים- זהו הישג נוסף לעיר ולעירייה. דווקא בתקופת הקורונה, שהייתה קשה במיוחד לעסקים, עמדנו לצידם ופעלנו במגוון דרכים על מנת לסייע להם ולהעניק להם כלים לפעילות הן בתקופה זו והן בימי שגרה. נמשיך לסייע לעסקים בעיר ולהעניק להם שירות מצוין. זאת מתוך ראיית חשיבות פעילותם הן לחיי התושבים – והן לאיתנותה הפיננסית של העיר"

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, יניב מרקוביץ': "אני שמח וגאה על דירוגה של העיר במקום השלישי במדד הידידותיות לעסקים. אחת המטרות המשותפות שלנו הייתה להעלות את מידת שביעות הרצון של העסקים, ובין היתר להנגיש את הטכנולוגיה והשירותים המקוונים לשיפור השרות לבעלי העסקים בעיר. אנחנו ממשיכים בשדרוג השירות ועומדים לצידם של העסקים המקומיים בכל נושא ועניין".

מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים, רויטל קורן: "שניים מהיעדים המרכזיים שהצבנו לעצמנו בשנה האחרונה היו שיפור השירות ושביעות הרצון של העסקים המקומיים. המחלקה עברה שינויים משמעותיים בתחומי הנגשת המידע, שיפור השירות הדיגיטלי, דילול הבירוקרטיה בתהליך הרישוי ועוד. ריכזנו אל כלל המידע הנחוץ לעסקים המקומיים באתר העירוני והשקנו שירות חדש, ללא תשלום, לקבלת מידע מוקדם לבעלי עסקים לפני פתיחת העסק. המחלקה תמשיך לשפר ולייעל את השירות לטובת בעלי ובעלות העסקים בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר