פותחים את הראש

מסלול הלימוד הייחודי ייפתח בשנה הבאה בביה"ס היסודי הממלכתי ע"ש יבניאלי.אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות, בשיתוף משרד החינוך, מזמינים את ההורים והתלמידים לבחון את שיטת הלימוד הייחודית שדוגלת בלמידה עצמית של הילדים, שיהפכו למבוגרים בטוחים בעצמם ובכישוריהם

פורסם בתאריך: 2.1.22 07:41

-->

עיריית רחובות, בשיתוף משרד החינוך, פותחת לראשונה מסלול לימוד מונטסורי בביה"ס היסודי הממלכתי ע"ש יבניאלי. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


שיטת החינוך המונטסורי פותחה על ידי הרופאה מריה מונטסורי, ומבוססת על מחקרים ותצפיות מרובות. על פי שיטת החינוך המונטסורי, הדרך לפתח ולטפח ילדים לחיים של אושר, סיפוק והצלחה – היא באמצעות נתינת השרביט לילד עצמו. השיטה, שמכירה בכל שלבי ההתפתחות הטבעיים של הילד מגיל לידה, דוגלת בלמידה עצמית תוך עשיית הדברים בעצמו, כשלבסוף הילד הופך למבוגר הבטוח בעצמו בכישוריו ורואה בעולם חוויה בלתי נגמרת של התנסות ואתגרים.המחנכים המונטסורים מלווים את תהליך ההתפתחות ודואגים לסביבה המותאמת לצרכי הילדים. 

למחזיק תיק החינוך ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, וכן לאגף החינוך והנוער בעיריית רחובות הגיעו פניות רבות של הורים בעיר אשר ביקשו לקיים לימודים בעיר בשיטת מונטסורי. באגף החינוך החליטו להיענות לבקשות כבר בשנת הלימודים הבאה והמסלול יהיה פתוח לילדים מכל רחבי העיר, ומיועד לילדים העולים לגן חובה ולילדים העולים לכיתה א'.

הרישום למסלול יתאפשר כבר השבוע עם פתיחת הרישום לגני החובה וכיתות א', באמצעות אתר העירייה בין התאריכים 03/01/2022-23/01/2022. 

 

ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות מובילה בחינוך לא רק בשל ההישגים והחתירה לערכים, אלא גם בשל הגיוון בשיטות הלימוד. ברחובות יש את כל זרמי החינוך ושיטות החינוך, ואנו שמחים להוסיף לכך גם את שיטת החינוך המונטסורי לבקשת ההורים" 

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "אנו מזמינים אתכם, ההורים, לבחון את שיטת החינוך המונטסורי. החינוך ברחובות הוא פורץ דרך דווקא משום הגיוון האינסופי של מערכת החינוך העירוני- להורים יש אפשרויות בחירה רבות לחינוך לילדיהם על פי העדפתם" 

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "אנו קשובים לבקשות ההורים, ושמחים לשלב במערכת החינוך העירונית שיטת לימוד מוערכת נוספת, החינוך המונטסורי. זו מצטרפת לחינוך הדמוקרטי ולחינוך האנתרופוסופי בבתי הספר הממלכתיים והדתיים, ולמגוון זרמי החינוך שקיימים בעיר" 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר