עפים עליו: סגן א', תושב רחובות סיים קורס טייס

תכירו את סגן א': בן 22, תושב רחובות, בוגר תיכון בעיר והחל מאמש נווט מטוסי תובלה בחיל האוויר הישראלי בטקס שנערך בבסיס חצרים קיבל סגן א' את כנפי הטיסה ומעתה ישרת כנווט תובלה בחיל האוויר

פורסם בתאריך: 23.12.21 08:01

-->

אתמול (רביעי) התקיים טקס סיום קורס טיס מס' 183 בבסיס חצרים, במעמד נשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, מכובדים ומשפחות נרגשות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


על רחבת המסדרים היה גם סגן א', בן 22 תושב רחובות ובוגר תיכון קציר ברחובות, שסיים בהצלחה את קורס הטיס וקיבל את כנפי הטיס.בטרם הגיוס לצה"ל החליט א' להצטרף למכינה קדם צבאית, כדי להיערך לשירות משמעותי בצה"ל. את זמנו הפנוי א' מבלה בקריאה, האזנה למוזיקה וטיולים בטבע.

הוריו של א' מספרים: "א' מסיים הכשרה מקצועית בת שלוש שנים בבית הספר לטיסה, שהייתה אינטנסיבית ומאתגרת. הוא אותר לגיבוש סיירת מובחרת ובמקביל עבר גם את הגיבוש לקורס טיס ובחר להמשיך בו, משם עבר שלב אחר שלב עד לסיום המיוחל".

המחנכת של א' בתיכון קציר מתארת תלמיד שאהב להשתתף בטיולים ובפעילויות חוץ בית ספריות, בהן נהג לסייע ולעזור לאחרים, בעל הישגים גבוהים שהצטיין במקצועות שאהב ללא מאמץ רב: ״המאפיין הבולט של א' הוא מוטיבציה גבוהה להגיע ליעדים שהציב לעצמו – הוא הכין את עצמו מבחינה פיזית ונפשית לשירות משמעותי בצה"ל".

מנהלת התיכון שבו למד מספרת על אישיותו הייחודית: "א' בעל יכולות גבוהות במיוחד, נחישות וחתירה מתמדת להצלחה. בנוסף לכך הוא צנוע, חברותי ואהוב על חבריו. הסקרנות הטבועה בו הובילה אותו להתעניין בנושאים רבים, לקרוא ולהעשיר את עולמו. לאחר שסיים את לימודיו בקציר הגיע לשוחח עם תלמידי בית הספר ועודד אותם להשקיע באימוני כושר, להציב אתגרים ולהכין את עצמם לשירות משמעותי. הצוות החינוכי בבית ספר קציר מצדיע לא' וגאה בו על הישגיו."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר