מפיצים את אורו

בני משפחתו של סמ"ר רונן לוברסקי מרחובות שנפל בעת מילוי תפקידו הגיעו לפגישה עם ראש העיר שם סיכמו על המשך פעילות העמותה לזכרו

פורסם בתאריך: 9.12.21 07:30

-->

ראש העיר רחמים מלול  אירח בלשכתו את ולדימיר לוברסקי, אביו של סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל. ולדימיר הגיע למפגש המשותף בליווי נציגי עמותת "לאורו": איציק שטאובר, אפרת ברקת ויואב אסא. אל המפגש המשותף הצטרפו מ"מ ראש העיר זהר בלום ומנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית דורון שמחי, המלווים את המשפחה ופעילות העמותה באופן שוטף.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בפתח הפגישה הודו נציגי העמותה על תמיכת העירייה בפעילויות ההנצחה לרונן ז"ל, בניהן מרוץ "לאורו" שהתקיים השנה בפעם השלישית וצפוי להתקיים גם בשנה הקרובה. המשתתפים שוחחו על המשך פעילות העמותה ששמה לה למטרה להקנות ולבסס ערכים כגון ענווה, יושרה, דבקות במטרה, שאיפה למצוינות, חברות וציונות בקרב ילדים ובני נוער. 

בשנה הקרובה העמותה צפויה להרחיב את פעילותה באמצעות תכנית פכ"ל (פעילות כושר לחיים), המכינה נערים ונערות לשירות משמעותי בצה"ל.  

ולדימיר לוברסקי: "לאורך כל הדרך מצאנו בעיריית רחובות אוזן קשבת ושותפים הנרתמים למשימה. הגענו היום כדי להביע תודה והערכה ולהמשיך בשיתוף הפעולה המקדם את מפעל ההנצחה לרונן ז"ל, מפעל המפיץ אור ומקנה ערכים לצעירים רבים ברחובות ובארץ".

סמ"ר רונן לוברסקי, חייל דובדבן בן רחובות נהרג בפעילות מבצעית ברמאללה בשנת 2018. 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר