חוויות חדשות: סדנה להכנת 'סרטי סיפור חיים' בהנחיית זיו שילוח

זו ההזדמנות של בני הגיל השלישי להנציח את המורשת והערכים לדור הבא באמצעים דיגיטליים מצולמים וערוכים במקצועיות ותוך מסע לחשיפה וגילוי עצמי

פורסם בתאריך: 7.11.21 09:17

-->

רשת חוויות בספריות פותחת סדנה ייחודית חדשה, שמאפשרת למשתתפים בני הגיל השלישי לספר ולצלם את סיפור חייהם, תוך יציאה למסע אישי, נגיעה בעבר באופן מעצים והעברת מסרים חשובים לדור הבא. בסיום יקבל כל משתתף סלסלת סרטי נושא מצולמים וערוכים בידי איש מקצוע ושם סיפורי חייו המוגשים ברגש, עניין, משמעות וגשר אל היקרים לו מכל, זאת בשילוב תמונות אלבום, ארכיון, כותרות ומוסיקה. בסיום הסדנה תתקיים הקרנה חגיגית של כל הסרטים למשתתפים ולקרוביהם, במהלכה יוצגו הסרטים למשפחות. בנוסף, כל משתתף יקבל את תכולת סרטיו בקישור לערוץ היוטיוב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


סיגל לוי ישי מנהלת הסיפריות, אומרת כי: "בסיום הסדנה יוכלו המשתתפים להעביר ליקרים להם מכל, לדור ההמשך, את הסיפור האישי המתועד. כל אחד מהמשתתפים בוחר את הסיפורים החשובים לו ביותר, אולי יהיה זה הסיפור שאף פעם לא סופר, הסיפור שסופר אך מעולם לא תועד או הסיפור שהתגלה כחשוב במהלך הסדנה. מדובר באותו סיפור חשוב שמנציח את המורשת המשפחתית מדור לדור".

את הסדנה מנחה זיו שילוח, מהמנחים המובילים ביותר בתחום 'סרטי סיפור חיים', צלם טלוויזיה ובמאי סרטים דוקומנטריים, מורה ומנחה קבוצות. לזיו תואר BA בקולנוע וטלוויזיה ותואר MA בתסריטאות אליו מתווספת וידאו תרפיה.

הסדנה בת 12 מפגשים תתקיים בספריית רחובות החדשה, עד 10 משתתפים בלבד- מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל, לפרטים והרשמה: 08-9457916 | [email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר