ראש העיר רחמים מלול וסגנו עו״ד יניב מרקוביץ׳ בסיור השבוע בשוק העירוני החדש עם סוחרי השוק
ראש העיר רחמים מלול וסגנו עו״ד יניב מרקוביץ׳ בסיור השבוע בשוק העירוני החדש עם סוחרי השוק

עושים היסטוריה- כל הפרטים על השוק העירוני החדש שייפתח ב-3.11

לאחר שנים של ציפייה, השוק החדש יפתח את שעריו ללקוחות ביום רביעי, 3.11 והשוק הישן ייסגר לחלוטין ,מבנה השוק החדש, שבנתה עיריית רחובות, משתרע על שטח כולל של 1,700 מ"ר ובו יהיו דוכני פירות וירקות, מעדניות, מאפיות ועוד דוכני ממכר רבים

פורסם בתאריך: 21.10.21 11:53

-->

עיריית רחובות הודיעה כי השוק החדש יפתח ללקוחות באופן רשמי בעוד כשבועיים, יום רביעי ה-3.11. בימים הקרובים יסיימו בעירייה את עבודות ההכנה האחרונות לקראת פתיחת השוק ללקוחות, וכאמור הפתיחה הרישמית בעוד כשבועיים, עם תום העבודות ומתן זמן מספיק לסוחרים להתארגן בדוכנים החדשים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מבנה השוק החדש, שנבנה ע"י עיריית רחובות באמצעות הלר – החברה לפיתוח רחובות, כולל שטחי חנויות ודוכנים בגודל כולל של 1,700 מ"ר והוא מהווה את השלב הראשון בפרויקט מתחם השוק העירוני .
בחודשים האחרונים עסקה חברת הלר בביצוע ההתאמות של המבנה לשימוש יומיומי והשמישה את כל המערכות הקיימות בשוק כגון חשמל, אוורור ועוד, ביצעה התאמות בדוכנים לפי צורכי הסוחרים בנושאי חשמל ומיזוג, הוסיפה פתחי כניסה מרחוב לבקוביץ עם שערים דקורטיביים, הקימו שירותים חדשים לרווחת קהל המבקרים, הוסיפה תאורה דקורטיבית ועוד.

מיד עם פינוי השוק ישן יחלו בעירייה להקים את שלב ב' בפרויקט, שהוא מתחם נוסף של שוק מקורה, בהיקף של 500 מ"ר אשר יכלול את דוכני הפירות והירקות בשוק. כמו כן, עם פתיחתו של השוק החדש יוכשר חניון עילי לעשרות רכבים ויתבצעו עבודות להכשרת הכניסה לחניון התת קרקעי ( שכבר נבנה) אשר מכיל עשרות מקומות חנייה נוספים. החניונים ישמשו את לקוחות השוק העירוני.
במסגרת העבודות לפתיחת השוק, נסגר רחוב בילו לתנועת כלי רכב והוקם בו אוהל גדול זמני שישמש את בעלי הדוכנים אשר אמורים לשכון במתחם השוק המקורה – שלב ב'.

הקומפלקס המלא של שלב ב' יהיה מוכן בעוד כשנה ויהיה מורכב למעשה מהשוק הבנוי ( שלב א'), שוק מקורה (שלב ב'), חניון עילי וחניון תת קרקעי. מחוץ לשוק אמור להיות אזורי מסחרי עם חנויות ומסעדות, וישלים רצף של אזור מסחרי אותנטי ושוק חיים מרחוב הרצל ועד לקניון.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו שמחים לחנוך את השוק העירוני החדש. מגיע לתושבי העיר ולסוחרים שוק חדש ויפה, נוח ומודרני. אנו ממשיכים אל השלב הבא והוא הקמת שטח נוסף מקורה של השוק, ובניית רצף של אזור מסחרי אותנטי ושוקק חיים מרחוב הרצל ועד לקניון. אני מודה לסגני עו"ד יניב מרקוביץ' ולכל השותפים לתהליך ההידברות וההסכמות מול הסוחרים, שאפשרו את פתרון הנושא, ולצוות חברת הלר שבנתה את השוק ואף ביצעה את עבודות ההתאמה בחודשים האחרונים. אני מזמין את תושבי העיר להגיע, לבקר ולרכוש בשוק העירוני עם פתיחתו"

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: " אחרי שנתיים אינטנסיביות ומאות שעות עבודה אני שמח לומר- עשינו זאת!. כאשר לקחתי על עצמי את משימת העברת השוק ידעתי שנצליח במשימה. כולם נרתמו להצלחת המבצע המורכב ושיתוף הפעולה מול וועד הסוחרים והסוחרים עצמם היה מלא . יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור ביחד אבל אין ספק שאנחנו עושים עכשיו צעד גדול למען העיר, התושבים והסוחרים."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר