דורון מילברג
דורון מילברג

הפתעה: מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג, פורש מתפקידו

אחרי עשור בתפקיד, הודיע מילברג לראש העיר, רחמים מלול, על רצונו לסיים את תפקידו צפוי לסיים את תפקידו בעוד מספר חודשים, לאחר חפיפה מלאה

פורסם בתאריך: 17.10.21 14:11

-->

מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג, הודיע לראש העיר, רחמים מלול, על רצונו לסיים את תפקידו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ראש העיר, רחמים מלול, מינה את מילברג למנכ"ל עיריית רחובות החל משנת 2010, מזה למעלה מעשור. הוא נחשב למנכ"ל מעורב ומוערך, איש אמונו של ראש העיר.בין היתר מילברג נחשב כגורם דומיננטי בכל הקשור במיתוג העיר רחובות כעיר התרבות, והיה ממקימי החברה העירונית לתרבות, נופש וספורט, עסק רבות בקידום נושא הפיתוח בעיר, בבניית מוסדות חיונך בעיר ובביסוס הקשר של העירייה עם התושבים.במקביל, מילברג מכהן זו הקדנציה השלישית בהתנדבות כיו"ר איגוד המנכ"לים ברשויות המקומיות. לפני שהגיע לרחובות, הוא שימש כמנכ"ל עיריית ראשון לציון וכמנכ"ל החברה העירונית בראשון לציון.

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "אחרי התלבטויות רבות הודעתי היום לראש העיר, רחמים מלול, על רצוני לסיים את תפקידי.רחובות שיגשגה, גדלה ופרחה מאז תחילת כהונתו של ראש העיר, רחמים מלול. היו לי הזכות והכבוד הגדול ללוות את ראש העיר הטוב ביותר בישראל במהפיכה שעשה בעיר, ולקחת חלק בהגשמת חזונו בכל התחומים האפשריים – חינוך, חזות העיר, נדל"ן, פיתוח ותשתיות ועוד.
אני מודה לרחמים מלול מעומק הלב על האמון הגדול שנתן בי, על הגיבוי לאורך כל הדרך ועל היד החופשית שניתנה לי לעשות למען תושבי רחובות. תודה על שהיה לי מורה דרך וחבר.
תודה רבה לכל העובדים והעובדות, המנהלות והמנהלים בעיריית רחובות תודה ליו"ר וועד העובדים רמי מדהלה, לממלאי מקום ראש העיר וסגניו, לחברות וחברי המועצה ולכל שותפיי לאורך כל הדרך בעיר ומחוצה לה. אמשיך להיות שגריר נאמן של העיר רחובות"

ראש העיר, רחמים מלול: "אני מברך את דורון בדרכו החדשה, מאחל לו בהצלחה גדולה, ומודה לו על עבודתו המסורה, הנחושה ורבת הניסיון למען תושבי רחובות, ולכל אורך הדרך בהפיכתה של רחובות לאחת מהערים עם איכות החיים הטובה בישראל "

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר