בתכנית: גינות קהילתיות

שיתוף פעולה בין סגן ראש העיר אמיתי כהן וחברת מועצה איטל בציר אלשיך מועצה יצמיח גינות קהילתיות

פורסם בתאריך: 17.10.21 05:17

-->

בחודש האחרון פועלים בשיתוף פעולה סגן ראש העיר אמיתי כהן המשמש גם כיו"ר רשת "חוויות " וחברת המועצה *איטל בציר אלשיך לקידום גינות קהילתיות בחלק מן המתנסים של הרשת.
כבר בשבוע שעבר קיימו מפגש בחוויות בשכונת נווה יהודה ושיתפו את התושבים בדבר התכנון להקמת גינה קהילתית, את הקמת הגינה והקהילה תוביל מורן ברגר, פעילה סביבתית ובוגרת קורס פעילי סביבה מטעם העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לדברי איטל בציר אלשיך:" ממפגשים עם תושבי העיר בשכונות, ניכר צורך בהקמת גינות קהילתית שיהוו מקום מפגש חברתי, חיבור לאדמה וחלק מריפוי בעיסוק עבור מבוגרים וילדים כאחד וכמובן הזדמנות לחשוף לילדים שעגבניות לא באמת גדלות בסופר. אני שמחה שמצאתי פרטנר כמו אמיתי כהן כדי להמשיך ולהגשים עוד חלום לתושבים".

לדברי אמיתי כהן שגם ניפגש השבוע עם עודד פורר, שר החקלאות שאף הביע נכונות לתמוך בפרויקט המבורך. כהן שימש בעברו כיועץ שר החקלאות לשעבר אורי אריאל. כהן מציין:" כשפנתה אליי חברת המועצה בציר אלשיך לשיתוף פעולה בהקמת גינות קהילתיות בחוויות נענתי בחיוב ולו מהסיבה שחשוב לנו ברשת" חוויות" לחזק את הקשר עם הקהילה, והגינות הללו בהחלט יכולות להוות כלי לחיבור, לפעילות משותפת וחלק מהאג'נדה הסביבתית שאנחנו רוצים לקדם ברשת המתנסים".

גולן ביטון מ״מ מנכל חוויות ציין כי: "״מיזם גינות קהילתיות הוא הלכה למעשה החזון שלנו כרשת לחלום עם הקהילה בלילה ולהגשים בבוקר. מיזם שיחבר גם את הדור הצעיר, תלמידי הצהרון של נווה יהודה לטבע ולירוק"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר