מתיחת פנים לגן המייסדים

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ונוף וחב' הל"ר - החברה לפיתוח רחובות, סיימו בימים אלה את העבודות הנרחבות לחידוש פארק המייסדים

פורסם בתאריך: 12.10.21 08:31

-->

לפני מספר חודשים החלה עיריית רחובות לחדש את אחד הסמלים הוותיקים והאהובים בעיר – גן המייסדים. הגן ממוקם על רחוב הרצל/רח' לבקוביץ, מול מתחם השוק העירוני ובסמוך לבניין העירייה.
המקום, המשתרע על שטח של כ-13 דונם, שימש עד כה בעיקר כמקום התכנסות בעת אירועים גדולים כמו יום העצמאות, טקסים וחגים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מעתה והלאה ייקרא המקום "פארק המייסדים", וניתן יהיה לשהות בו במשך כל שעות היום עם מגוון המתחמים שהותקנו בו – לכל הגילאים- פעוטות, ילדים והורים ומבוגרים, במסגרת העבודות על הפארק הוקמו מתחמי משחק לילדים בוגרים ופעוטות, מתחם נסיעה ייחודי לבינבות, קוביות טיפוס, מתחם נינג'ה ספורטיבי, מגרש מיני פיץ'- מגרש רב תכליתי המשמש למשחקי כדורגל, משחקי כדור שונים ועוד.
בנוסף למתקני המשחק, העירייה הקימה בפארק מתחם כושר חיצוני בו ניתן להתאמן באוויר הפתוח. ספסלים פוזרו בכל פינה בפארק בסמוך למתקני המשחקים השונים.
כמו כן העירייה הקפידה על שמירה על אזורים ירוקים תוך פריסת מדשאות, גינון, מערכת השקיה מתקדמת ושמשיות הצללה. בתוך שטח הפארק החדש הוקם גם מתחם כלבים מגודר ובטיחותי.

במסגרת חידוש הפארק ולאור הכוונה להמשיך ולקיים בו הופעות תרבות, הוקמה בפארק במת מופעים מאובזרת קבועה ונסללה מחדש רחבת התכנסות מרכזית. בימים בהם לא מתקיימים מופעים, הרחבה משמשת כרחבת החלקה, בה ילדים ונוער יכולים לגלוש על סקייטבורד, אופניים, גלגיליות וקורקינטים.

ראש העיר, רחמים מלול: "פארק המייסדים הוא אחד מהסמלים המשמעותיים ביותר של העיר, בלב ליבה של העיר רחובות- ועכשיו הוא אטרקטיבי יותר מתמיד. המטרה הייתה להחזיר אותו לתושבים לבילוי יומיומי בכל הגילאים, ולא רק כמה פעמים בשנה. בהשקעה משמעותית, הפכנו אותו למקום שכיף לבוא אליו ולפארק בילויים, שעשועים ופנאי , ממנו ייהנו התושבים הצעירים והמבוגרים כאחד. את הבילוי במקום ישלים ביקור בשוק העירוני החדש שנפתח ממול בימים אלה ממש"

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר: "פארק המייסדים החדש הוא פרויקט אסטרטגי לחזות העיר ואחד מהגנים הגדולים בעיר. לכן השקענו משאבים רבים בתכנון שלו כך שכל המשפחה תוכל לבלות בו בשמחה. בכל יום אנו מקבלים אינספור תגובות חיוביות מתושבי העיר על הפארק החדש. הפארק הוא חלק משינוי משמעותי שהבאנו למרכז העיר, יחד עם פרויקט חשוב נוסף: פתיחת השוק העירוני, לו מצפים תושבים רבים. בימים אלה נתחיל לעבוד על פארקים גדולים נוספים באזורים אחרים בעיר, ואנו מחדשים גנים ציבוריים גדולים וקטנים כאחד. ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר