שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)
שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

תושבי שכונת אושיות – בואו להכיר ולהשפיע על עתיד השכונה שלכם

עיריית רחובות מקדמת את תהליך ההתחדשות העירונית בשכונת אושיות וקוראת לתושבים להשתתף בתהליך מפגש שיתוף ציבור להתחדשות העירונית בשכונה יתקיים במתכונת מקוונת במפגש יוצגו עיקרי התוכנית ויתקיים דיון פתוח לשאלות ותשובות של התושבים

פורסם בתאריך: 29.9.21 16:35

-->

עיריית רחובות, באמצעות מינהל ההנדסה וכן באמצעות הל"ר- החברה לפיתוח רחובות בע"מ,  בוחנת מתווים תכנוניים וכלכליים לקידום התחדשות עירונית במתחמים אשר הוגדרו להתחדשות עירונית ברחבי העיר למען שיפור איכות חייהם של התושבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מלבד תהליך ההתחדשות העירונית בקרית משה, העיריה קיימה מפגשים ראשוניים לקידום תהליכי התחדשות עירונית במתחם האצ"ל בעיר ובמתחם מילצ'ן. כעת פועלת עיריית רחובות לקדם את תהליך ההתחדשות העירונית גם בשכונת אושיות מתוך שאיפה לשפר את איכות חייהם של תושבי השכונה. ההתחדשות העירונית באושיות כוללת את שיפור תנאי המגורים של תושבי השכונה וגם שיפור ושדרוג המרחב העירוני-ציבורי.

העירייה מעוניינת לשתף את התושבים בתהליך ומזמינה את התושבים למפגש שיתוף ציבור מקוון בו יוצגו עיקרי תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת אושיות, במהלך המפגש יתקיים דיון במתכונת שאלות ותשובות במהלכו יוכלו התושבים לקבל תשובות לכל השאלות שלהם על תהליך ההתחדשות בשכונה. את המפגש יוביל ראש העיר רחמים מלול וישתתפו בו חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית, מהנדסת העיר ונציגי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

כל תושבות ותושבי השכונה מוזמנים להשתתף במפגש המקוון שיתקיים ביום שלישי, ו' בחשוון, 12.10.21 בשעה 18:00. המפגש יועבר באמצעות ה-ZOOM, מה שמאפשר לכל אחד מתושבי השכונה להשתתף, לשאול שאלות ולקבל תשובות בנוגע לתוכנית ההתחדשות.

להשתתפות במפגש המקוון לחצו על הקישור

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר