סמל דור פרזיאת צילום: דובר צה"ל
סמל דור פרזיאת צילום: דובר צה"ל

"אני מאוד מחויב ומחובר למסגרת הצבאית ואוהב את העשייה בפלוגה"

הכירו את סמל דור פרזיאת, טכנאי מחשבים בפלוגת התקשוב של גדוד חיל הקשר 456 בפיקוד העורף ומצטיין קצין הקשר הראשי לשנת 2021.

פורסם בתאריך: 28.9.21 21:48

-->

דור בן 22 ומתגורר בנס ציונה. כחלק מתכנית "שילוב מנצח" התגייס דור לצבא כחייל מתנדב במרץ 2019. תכנית "שילוב מנצח" מעניקה הזדמנות לבני נוער עם צרכים ייחודיים להתנדב לשירות משמעותי בצבא. התכנית מלווה את הצעירים במשך 4 שנים, החל משלב טרום הגיוס, דרך השירות עצמו ועד ליציאה לחיים האזרחיים עם סיום השירות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ביוני 2019 הוא חוייל באופן מלא והוא משרת כיום כחייל מן המניין בפיקוד העורף. "דור הוא נעים הליכות, מקצועי מאוד, מבצע את תפקידו בצורה יוצאת מן הכלל ומהווה מודל לחיקוי ודוגמה בקרב חבריו למחלקה ולפלוגה," מתאר מפקד גדוד 456 בפיקוד העורף בגאווה. "הוא ממלא את תפקידו בסטנדרטים גבוהים תוך שמירה על דרך ארץ."

דור נמצא במסגרת הצה"לית למעלה משנתיים והאריך את שירותו פעמיים. הוא עתיד לסיים שירות צבאי מלא של 3 שנים בצה"ל בפברואר הקרוב."אני מאוד מחויב ומחובר למסגרת הצבאית ואוהב את העשייה בפלוגה," מספר דור בחיוך.

במאמץ של פיקוד העורף במלחמה בנגיף הקורונה ובמסגרת מבצע "שומר החומות", דור נתן מעצמו הרבה למחלקה, הראה בגרות ורצינות ונשאר לבצע את כל המשימות גם מעבר לשעות העבודה הנדרשות.

"צה"ל נתן לי המון, גרם לי להתפתח חברתית, אישית ומקצועית," דור מספר. "הצבא נתן לי את סגירת המעגל והגשים את החלום שנוצר לי כשנכנסתי לתוכנית 'שילוב מנצח'."

על עבודתו המשמעותית ומסירותו לתפקיד, סמל דור פרזיאת מקבל את אות מצטייני קצין הקשר הראשי לשנת 2021.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר