יריד התעסוקה לנוער בשנים קודמות
יריד התעסוקה לנוער בשנים קודמות

נפתח יריד תעסוקה לבני נוער לחופש הגדול

השנה היריד יתקיים במתכונת וירטואלית ופשוטה שתאפשר לצעירים למצוא עבודה באמצעות אתר ייעודי שהוקם עבורם

פורסם בתאריך: 14.6.21 06:24

-->

כבכל שנה, לקראת החופש הגדול בני ובנות הנוער מחפשים עבודות בהן יוכלו לעבוד בתקופת חודשי הקיץ. מחלקת הילדים והנוער יוצאת ביוזמה חדשה והקימה אתר אינטרנט ייעודי עם הצעות עבודה וכל מה שצריך לדעת על עבודה לבני ובנות הנוער בעיר.

באתר הייעודי מופיעים מעסיקים פוטנציאליים ומקומות עבודה רלוונטיים לבני ובנות הנוער בקיץ הקרוב. בני הנוער יוכלו לבחור את המקום העבודה המועדף עליהם ולהשאיר את פרטי ההתקשרות שלהם אליהם יחזרו המעסיקים.

מאחר וחלק מבני הנוער מצטרפים לראשונה למעגל העבודה, באתר הייעודי ניתן למצוא מידע נוסף בנושא זכויות תעסוקה בקרב בני נוער בישראל, טבלת שכר מעודכנת ורלוונטית בהתאם לגילאים וגם סרטון מיוחד עם טיפים למציאת עבודה.

בני ובנות הנוער ברחובות מוזמנים לחפש את עבודת הקיץ שלהם ביריד התעסוקה של מחלקה הילדים והנוער באמצעות אתר האינטרנט הייעודי שהוקם עבורם>> https://bit.ly/35k0wAQ

רחמים מלול, ראש העיר: "החופש הגדול הוא הזדמנות נפלאה לבני הנוער להתנסות בעבודה הראשונה שלהם, לקבל עליהם אחריות ולהיות עצמאים. אני מברך על היוזמה של מחלקת הילדים והנוער ומאחל לכל תלמידי רחובות חופש נעים ובטוח".

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "כעת, כשהחופש הגדול בפתח אנחנו מזמינים את בני ובנות הנוער שלנו למצוא את העבודה המתאימה להם לתקופה הקרובה. מחלקת הילדים והנוער ריכזה עבורם את כל המידע שצריך לדעת באתר ייעודי ובנוסף גם הצעות ממעסיקים רלוונטיים".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "אנחנו קוראים לבני ובנות הנוער בעיר להיכנס לאתר הייעודי ולמצוא את העבודה שלהם לחופש הגדול וגם ללמוד על הזכויות שלהם ולקבל טיפים נוספים למציאת עבודה בתקופה הזו".

אבי יוספי, מנהל מחלקת הילדים והנוער: "הגיעו אלינו הרבה פניות מבני ובנות נוער בכל רחבי העיר בנוגע לחיפוש עבודה לקראת החופש הגדול. אנחנו שמחים לפרסם הבוקר את האתר הייעודי שהקמנו בעבורם ולקרוא להם להשתתף ביריד התעסוקה הווירטואלי שלנו. מחלקת הילדים והנוער ממשיכה לפעול למענם בימות השנה וגם בחופש הגדול".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר