יו"ר ועדת השיפוט אינה הולצמן, דורון מילברג, זהר בלום, אפרת צוקרמן ורחמים מלול
יו"ר ועדת השיפוט אינה הולצמן, דורון מילברג, זהר בלום, אפרת צוקרמן ורחמים מלול

לראשונה בתולדותיה: העיר רחובות זכתה בפרס החינוך הארצי

לפני זמן קצר התקשר שר החינוך יואב גלנט לראש העיר רחמים מלול ובישר לו: רחובות זכתה בפרס החינוך הארצי

פורסם בתאריך: 10.6.21 14:19

-->

לפני זמן קצר התקשר שר החינוך יואב גלנט לראש העיר רחובות רחמים מלול, ובישר לו כי לראשונה בתולדותיה רחובות זכתה בפרס החינוך הארצי.

בחודש פברואר נערך ברחובות ביקור ועדת הפרס מטעם משרד החינוך, שנערך לאחר הכנות רבות במרכז פסגה החדש שבנתה העירייה בקרית משה. המפגש נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך זוהר בלום, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, וכלל מנהלי אגף החינוך. למפגש עם ועדת הפרס קדמו חודשים רבים של הכנות מצד אגף החינוך, על מנת להציג את העשייה החינוכית ברחובות על כל רבדיה וכלל מוסדות החינוך שלה.

ראש העיר רחמים מלול: ״אנחנו שמחים ונרגשים על כך שהעשייה החינוכית הענפה, המגוונת והמושקעת ברחובות זכתה בפרס הגדול והמכובד ביותר – פרס החינוך הארצי מטעם משרד החינוך. מאז שהתחלנו לפני כעשור בדרך להפוך אותה למערכת החינוך הטובה בישראל – השקענו מדי שנה משאבים אדירים בתוכניות הלימוד, במגוון אוכלוסיות, בתשתיות ובחדשנות ועד היום תקציב החינוך הוא הגדול ביותר. ההשקעה האדירה קיבלה היום את הגושפנקה הרשמית לכך שמדובר במערכת החינוך הטובה בישראל. אני מברך את תושבי רחובות ובעיקר את תלמידי רחובות על הפרס, ומודה לממלא מקומי זוהר בלום, למנכ"ל העירייה דורון מילברג, לאפרת צוקרמן מנהלת האגף ולכל צוות האגף וצוותי החינוך בכל רחבי העיר – תודה רבה על ההשקעה, המסירות והעשייה היומיומית שמהוה את פסיפס החינוך המצוין שילדי רחובות נהנים ממנו״.

זהר בלום: "חינוך טוב עושים מאהבה. מזה שנים אני משקיע בחינוך ילדי רחובות, בתמיכת ראש העיר, ימים ולילות ומשאבים אדירים. הקפדנו לשמור על גיוון וראש פתוח במערכת, יחד עם דחיפה מתמדת למצוינות וחדשנות תוך חינוך לערכים. אני גאה מאוד על הפרס הגדול שזכינו בו. אני גאה בכל עובדי מערכת החינוך העירונית".

מנכ״ל העירייה דורון מילברג: ״הזכייה בפרס היא הישג נדיר כתוצאה מהשקעה רבת שנים בתגבור לימודים, בטיפוח סביבות למידה ועם הנחיה ברורה של ראש העיר על אפס נשירה. כל אלה יוצרים חינוך מצוין, עם עלייה עקבית בתוצאות בחינות הבגרות. רחובות ממוקמת בצמרת הערים המובילות בישראל באופן עקבי ואחד מהגורמים שמושכים לכאן אוכלוסייה הוא החינוך המעולה בעיר".

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: ״אני גאה להוביל את מערכת החינוך ברחובות, מערכת דינמית, מתחדשת ויצירתית הנמצאת בתנועה מתמדת מקצה לקצה. הזכייה מסמלת הוקרה והערכה גדולה למערכת החינוכית הרחובותית. אני רוצה להודות לראש העיר, למחזיק תיק החינוך ולמנכ"ל העירייה על כך שהחינוך נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני. אני רוצה להודות לכל צוותי החינוך בעיר ועובדי אגף החינוך שעושים עבודה מקצועית ומסורה יום יום ושעה שעה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר