גינת הכלבים סמוך לנווה עמית
גינת הכלבים סמוך לנווה עמית

גינת כלבים נוספת ברחובות: סמוך לשכונת נווה עמית

נפתחה גינת כלבים חדשה בדרך מרדכי בשיסט, סמוך לשכונת נווה עמית ברחובות. בעירייה עובדים על שני מיקומים נוספים

פורסם בתאריך: 9.6.21 09:54

-->

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ונוף, סיימה בימים אלה את הקמתה של גינת כלבים חדשה בדרך מרדכי בשיסט, בסמוך לשכונת נווה עמית, כחלק מהחורשה שהוכשרה זה מכבר כחורשת פיקניקים.

שטח הגינה החדשה הינו 480 מ"ר והותקנו בה משחקים לכלבים וריהוט מתאים – ספסלים, ברזייה ותאורה. גינה זו מצטרפת למספר גינות חדשות שהוקמו בעיר בשנה החולפת, המונות כיום 11 גינות כלבים הפזורות ברחבי העיר. בכוונת העיריה להמשיך להקים מתחמי כלבים ככל שניתן, בכל שכונה בעיר.

ברחובות יש כ-8,000 כלבים רשומים במאגר הווטרינר העירוני, ומספר הכלבים בעיר הולך וגדל. הקמת גינת הכלבים החדשה הינה צו השעה מטעמים רבים: נוחות לבעלי הכלבים ולכלבים עצמם, צמצום הפגיעה בגני המשחק, המלחמה בתופעת גללי כלבים על המדרכות ועוד.

ראש העיר רחמים מלול: "תושבי העיר רחובות אוהבים כלבים. עיריית רחובות מתאימה את עצמה ושמחה להקים עבור התושבים את גינות הכלבים בכל רחבי העיר. אני קורא לבעלי הכלבים לשמור על הניקיון – גם בגינות וגם מחוצה להן ברחבי העיר".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "המגמה העירונית שלנו היא הקמת גינת כלבים בכל שכונה. אנחנו משקיעים מאמץ רב במציאת שטחים שלא יהוו מטרד לשכנים מסביב. לשמחתי הצלחנו בשנה החולפת למצוא מספר מיקומים, ובימים אלה אנו עובדים על שני מיקומים נוספים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר