מורן מלכי נבו ז"ל
מורן מלכי נבו ז"ל

שתי הבנות התייתמו מאם: מורן מלכי נבו מרחובות היא היולדת שנפטרה בקפלן אחרי שאיבדה את היילוד

מורן מלכי נבו, בת 38 מרחובות, הגיע לקפלן במצב אנוש. לאחר ניתוח קיסרי חירום נאלצו הרופאים לקבוע את מות העובר, ושעות אחר כך גם היא לא שרדה והותירה אחריה בעל ושתי בנות

פורסם בתאריך: 29.5.21 15:15

-->

אתמול (שישי) במהלך הערב הובהלה לחדר הטראומה במרכז הרפואי קפלן מורן מלכי נבו, תושבת רחובות בת 38 בשבוע ה-38 להריונה, כשהיא במצב אנוש תוך כדי מאמצי החייאה. עם הגעתה לחדר הטראומה בוצע בה ניתוח קיסרי חירום, כאשר מעט לאחר מכן, ולמרות מאמצי הצוות הרפואי, נפטר היילוד.

כמה שעות אחר כך, במהלך הלילה, נפטרה גם מלכי נבו, שהייתה חתומה על כרטיס אדי. המשפחה הסכימה לתרומת רקמות, אשר תתבצע בקפלן ביממה הקרובה.

פרופ׳ אלון בן אריה, מנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי קפלן, מסר: "האישה הובלה על ידי מד"א כשהיא כבר במצב אנוש ותוך כדי מאמצי החייאה. לצערנו הרב, למרות ניסיונות לייצב את מצבה ומאמצי החייאה מתקדמים, היא נפטרה במהלך הלילה. סיבת הפטירה של האם והיילוד לא ידועה בוודאות, אולם אנו מעריכים כי מדובר בתסחיף מי שפיר שעלול להתרחש לעיתים רחוקות בהריון. יש לציין כי פטירה של האם והיילוד כתוצאה מתסחיף מי שפיר הינה מקרה נדיר וחריג".

מבני משפחתה של מלכי נבו נמסר: "מורן הלכה מאיתנו בטרם עת. זו אבדה גדולה שעדיין קשה לנו לעכל. מורן הייתה בן אדם שמח וטוב לב, וגם בלכתה הצליחה לעשות טוב ותרמה מגופה. היא השאירה מאחוריה שתי בנות מקסימות וכל תשומת לבנו לתמוך בהן. אנו מודים לכולם על התמיכה והעזרה ולבית חולים קפלן על כל המאמצים להחיותה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. תומר יהב

    מקווה שאיברים ממנה יתרמו לאנשים שהם קורבנות של קנוניות….

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר