זירת האסון בהר מירון (צילום: דוברות מד"א)
זירת האסון בהר מירון (צילום: דוברות מד"א)

בעקבות האסון במירון: יוזמה למפגש בין חברי קהילות שונות ברחובות

הרשות לביטחון קהילתי ברחובות יוזמת אירוע שיח בין קהילתי במלאת 30 לאסון מירון. הקישור להרשמה בכתבה

פורסם בתאריך: 27.5.21 08:47

-->

האסון שהתרחש בליל ל"ג בעומר זעזע את החברה הישראלית. הזעזוע העמוק חשף סולידריות חוצת מגזרים של אלפי אנשים שנרתמו לסייע בדרכים שונות. לצד אלה צפו ועלו המתחים הטעונים בין מגזרים בכלל החברה הישראלית. מתחים אלו מורגשים מאז האסון ביתר שאת.

בעיר רחובות חיות זו לצד זו קהילות שונות ומגוונות, ובכדי להתמודד עם מתחים אלו ולקדם שיח מקרב, יזמה רשת הקהילות רחובות בהובלת הרשות לביטחון קהילתי ערב לציון 30 לאסון. באירוע יתקיים מפגש בין חברי קהילות שונות בעיר, שיעסקו בסיפור הילולת הרשב"י ויעסקו באיחוי שברים חברתיים. הערב יתקיים ביום ראשון ה-30.5 ברחוב סירני 36.

להרשמה לחצו כאן.

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות התאפיינה תמיד בפסיפס הקהילות והאוכלוסיות המרכיבות אותה. זה הזמן לעסוק בשיח מקרב, מכיל ומאחה ולא במחלוקות. האסון במירון חשף את הצורך לעסוק בכך. אני מזמין את תושבי העיר להצטרף ליוזמה שבאה מהלב, ולחפש יחד את המחבר בינינו".

ממלא מקום ראש העיר ויו"ר הרשות לביטחון קהילתי, זהר בלום: "האסון במירון והשנה האחרונה חידדו את הצורך לעסוק בנושא החברתי ובקירוב לבבות וקהילות. הרשות לביטחון קהילתי עוסקת בחיזוק הקהילה בעיר גם באספקט הזה, והתושבים מוזמנים להצטרף".

ד"ר אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "הימים האלה מלאים בשסעים ומתחים בין קבוצות בחברה הישראלית. דווקא עכשיו חשוב במיוחד להיפגש, להתקרב ולהכיר. זה זמן להתייחד ביחד, עם כאב שמשותף לכולנו, להעמיק את ההיכרות זה עם זה, את האחווה ואת החיבור ההדדי. אני רוצה לחזק את המתנדבים/ות ברשת הקהילות, את הצוות המקצועי ואת הרשות לביטחון קהילתי על היוזמה החשובה הזו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר