המרכז הרפואי קפלן (צילום: המרכז הרפואי קפלן)
המרכז הרפואי קפלן (צילום: המרכז הרפואי קפלן)

מאפשרים לצוותים הרפואיים בקפלן לעבוד בראש שקט: נפתחה מועדונית לילדי העובדים

סייעות עיריית רחובות מתגייסות לפתיחת מועדונית לילדי הצוות הרפואי במרכז הרפואי קפלן: "גאים לסייע כדי שיוכלו להמשיך בשגרת העבודה מצילת החיים"

פורסם בתאריך: 13.5.21 08:32

-->

סייעות גני הילדים של עיריית רחובות מתגייסות לעזרת המרכז הרפואי קפלן, במתן מענה לילדי הצוותים הרפואיים. החל מהיום (חמישי) החלה לפעול בבית החולים מועדונית חירום לילדי הרופאים, האחיות והצוות.

בעיריית רחובות מסבירים: "עיריית רחובות ואגף החינוך והנוער רואים בפעילות זו חשיבות רבה בשל המענה שניתן למי שעוסקים בפעילות חיונית. 16 סייעות, שרובן הגדול עבד במועדונית החירום בבית הספר השיטה בתקופת הקורונה לילדי הצוותים, יפעילו את השמרטפייה עד לחזרת התלמידים למוסדות החינוך".

ראש העיר רחמים מלול: ״אנו גאים לסייע לצוות המרכז הרפואי קפלן במתן מענה לילדיהם כדי שיוכלו להמשיך בשגרת העבודה מצילת החיים לתושבי העיר המטופלים במרכז הרפואי. יישר כוח לסייעות על ההתגייסות בעת הזו״.

ממלא מקום ראש העיר, זהר בלום: ״עיריית רחובות מעניקה, שוב, מענה חינוכי לילדי הצוותים של בית החולים קפלן, לטובת המשך עבודת הצוות ושמירה על שגרת הטיפול בבית החולים. אני מודה לסייעות היקרות על העבודה החשובה״.

רונית דביר, עובדת סוציאלית במשאבי אנוש במרכז הרפואי קפלן : ״המרכז הרפואי נערך לשמירה על רצף פעילות ותפקוד וממשיך לתת מענה למטופלים ולתושבי האזור. לאור המצב הביטחוני בו מערכות החינוך של ילדיהם של העובדים מושבתות, פנינו לעיריית רחובות שנרתמה כבעבר גם הפעם לסייע בהפעלת מועדונית לילדי העובדים. אנחנו מודים להם על כך ומעריכים את שיתוף הפעולה החם והפורה. הסיוע מאפשר לעובדי בית החולים להיות פנויים וזמינים לעבודה ולתת מענה למטופלים ולהמשך הרציפות התפקודית בבית החולים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    עובדות סוציאליות מקצוע מיותר, הרסו לי את החיים עם שקרים בבית משפט ואני אוטיסט. החריבו הכול. אל תפנו לאף עובדת סוציאלית אם יש לכם רצון לחיות. אני אפגין מולם במודיעין. מקצוע מיותר, תלמדו מגדר זה אותו דבר.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה רק לילדים הצווצים הרפואיים?
    אני ובעלי שנינו מערכת הביטחון ואין לנו שום פתרונות קסם…. אנא ממכם תנו גם לנו פתרון

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר