הופעה (צילום: א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב ‏/ INGIMAGE)
(צילום: א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב ‏/ INGIMAGE)

לראשונה ברחובות: פסטיבל המופק על ידי צעירים תושבי העיר

אחרי שנה נטולת תרבות ומפגשים, צעירי רחובות יוזמים את פסטיבל "גג20" לגילאי 18-35. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 22.4.21 10:47

-->

אחרי שנת קורונה נטולת תרבות, נטולת מפגשים ונטולת יצירה ויוזמה, צעירי רחובות לא מחכים לאף אחד שיפעיל אותם ומעצבים לעצמם אירועי תוכן, עם פסטיבל "גג 20".

"הפסטיבל הוא לא רק עד גיל 20, לא בהכרח על גגות ולא רק ל-20 איש", אומרים המארגנים. אז למה גג 20? כי אם יש משהו שלמדנו השנה, זה להפיק אירוע שיעמוד בהנחיות לא משנה מה.

"רשת הצעירים ברחובות נמצאת בשלבי הקמה והיא יכולה להיות כל מה שתרצו לעשות ממנה כצעירים תושבי העיר. העיקר לעשות. כדי להיות יותר מחוברים לעיר, כדי שתהיה פה תרבות של צעירים בשפה של צעירים וכדי שנגלה כמה קסום זה להגשים ביחד חלומות".

גג 20, שהכניסה אליו תהיה חופשית, הוא היוזמה השנייה מבית רשת הצעירים. מדובר בפסטיבל קהילתי השתתפותי שכולו יצירה, חוויה והתנסות. במהלך השבוע שבין 23.4-1.5 יתקיימו ברחבי העיר מגוון סדנאות ואירועים הפתוחים לכל צעירי העיר והסביבה (גילאים 18-35). כל הפעילויות יתקיימו בקבוצות אינטימיות של 20-50 אנשים, בהתאם למקום האירוע, ויועברו מצעירים לצעירים.

רשימת האירועים המלאה וההרשמה אליהם מתעדכנת ומתבצעת דרך האתר. בין האירועים המתוכננים: ג'אמסיבה (מוזיקאים, התפקדו), ערב דראג (תרימו), סדנת יוגה, סדנת שיפוץ רהיטים, טיול שקיעה (לא יזיק קצת לזוז ולראות נופים) ועוד ועוד.

עוד על האיוונט בפייסבוק.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר