מופע הזיקוקים ברחובות
מופע הזיקוקים ברחובות

כך ייראה יום העצמאות 2021 ברחובות

חגיגות עצמאות 2021 ברחובות: מירי מסיקה, אבי נוסבאום, נתן דטנר, רמי קליינשטיין ואילנית לוי בלייב מהיכל התרבות. ויש גם זיקוקים בחמישה מוקדים

פורסם בתאריך: 4.4.21 14:49

-->

מדינת ישראל חוגגת 73 ובעיריית רחובות ובחברה העירונית לא מוותרים השנה על החגיגות. בשל ההנחיות אשר אוסרות על קיום אירועי עצמאות המוניים, החגיגות יועברו באמצעות שידור חי בעמודי הפייסבוק של עיריית רחובות והחברה העירונית.

בליל העצמאות, יום רביעי ה-14.4 החל מהשעה 21:00, ישודר מופע העצמאות המרכזי מהיכל התרבות. במופע ישתתפו הזמרת מירי מסיקה, הסטנדאפיסט אבי נוסבאום, חניכי בימת הנוער רחובות ולהקות המחול של הדרי רחובות. את האירוע ינחה השחקן נתן דטנר, שיראיין את ראש העיר רחמים מלול.

מירי מסיקה (צילום: יח"צ)

מירי מסיקה (צילום: יח"צ)

 

בזמן השידור, בשעה 21:30, יוזמנו תושבי רחובות לצאת אל חלונות ומרפסות הבתים כדי לחזות במופעי זיקוקים במספר מוקדים ברחבי העיר: באזור רחובות החדשה (סמוך למטווח העירוני), באזור גן המייסדים, במזרח העיר, במרכז העיר ‏ובמערב העיר (סמוך לשכונת רחובות ההולנדית).

בנוסף, לאורך רחוב הרצל תושמע מוזיקה ובמקום יוצבו רמקולים גדולים במקטע שבין רחוב עזרא לרחוב בית הפועלים.

חגיגות העצמאות יימשכו במוצאי עצמאות, יום חמישי ה-15.4 החל מהשעה 20:30, עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, והפעם בסימן הצדעה לצוותי הרפואה על עבודתם במהלך השנה החולפת במאבק במגיפת הקורונה. במהלך האירוע יצדיעו למומחים חברי קבינט הקורונה העירוני, לצוותי קופות החולים וכוחות ההצלה ולמרכז הרפואי קפלן כאות הוקרה על העשייה למען תושבי רחובות. כמו כן יצדיעו לתושבים שבלטו בהישגיהם בשנה החולפת ולחיילים מצטיינים.

האירוע בהנחיית השחקנית והמגישה תושבת רחובות, אילנית לוי, ובמהלכו יופיע הזמר והיוצר רמי קליינשטיין.

האירוע ייערך בנוכחות מוזמנים וקהל, בקיבולת חלקית המותאמת להנחיות הזהירות. תושבי העיר יכולים להזמין כרטיסים ללא עלות באמצעות קישור זה. 

רמי קליינשטיין

רמי קליינשטיין

 

ראש העיר רחמים מלול: "זו הייתה שנה מאתגרת ומורכבת. תושבי רחובות הוכיחו מחויבות ומשמעת, וביחד הגענו לשיעור התחסנות גבוה ושיעור תחלואה נמוך מאוד. אנו לא מוותרים על חגיגות העצמאות ובשל המגבלות על התקהלות נביא את החגיגות אליכם הביתה, התושבים והתושבות, פעמיים – בליל העצמאות ובמוצאי העצמאות. מגוון אמנים יופיעו בפניכם ואנו נצדיע לכם התושבים ולכוחות הרפואה בעיר, שלהם אנו מוקירים תודה. אני מזמין את כל התושבים והתושבות לצפות באירועים שהכנו עבורכם, להתרגש ולשמוח".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "למרות המגבלות ועד שנחסן את כולם, אנו מעבירים בשידור ישיר מהיכל התרבות לכל התושבים שני אירועים עם מגוון אמנים ואמניות. אני מזמין את כולם להשתתף ולצפות בחגיגות"

דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "השנה שילבנו בין הרצון לציין את העצמאות כפי שאנו עושים מדי שנה ובין הצורך לשמור על המגבלות אשר מבטיחות את בריאות הציבור. לכן נערכנו מראש ונקיים שני אירועים מגוונים ועשירים בתוכן".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "חגיגות העצמאות השנה עומדות בסימן פתיחת אירועי התרבות, אך יחד עם זאת עדיין קיימות הגבלות, במיוחד בהקשר להשתתפות בני נוער וילדים. השקענו מחשבה רבה כדי להצליח להביא את שמחת החג לכל בתי התושבים – יצרנו מופעים משודרים הן לערב עצמאות והן ערב הצדעה לצוותי הרפואה שיתקיים במוצאי החג. מיטב האומנים והכוחות המקומיים יעלו על בימת היכל התרבות והמופעים יועברו בשידור חי לכל בית בעיר באמצעות הפייסבוק. וכדי להביא אור לכל הבתים – יתקיימו השנה מופעי זיקוקים מרהיבים במספר מוקדים בעיר. חג עצמאות שמח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. ישראל ישראלי

    בבקשה תוותרו על זיקוקים, תרחמו על הלומי קרב ולהבדיל על כלבים שסובלים מזה. את הכסף תנו לאנשים שאיבדו את הפרנסה שלהם, ולזקנים שחיים על קצבאות.

  2. יוסי

    חבל על הכסף, תשקיעו בעיר, בניקיון, בחניה חינם במשך כל השנה.

  3. חנניה

    בס"ד יום ראשון

    בהנחה שלא מדובר במתיחת 1 באפריל….

    אסור לקיים את הארוע במתכונת המוצעת , מדובר באומנים ידועים ולעוסים אין סיבה לאף תושב לצפות בהם למעלה מדקה, שניים!!.
    מה עושים כדי לבטל את ההוצאה הציבורית המיותרת הזו??
    אם העירייה חושבת שהיא חייבת לעשות אירוע ולא משנה הביקוש, זה עלוב!!!!.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום לזרוק את הכסף שלנו על שטויות תשפצו את הכבישים בעיר, רחובות נראית כמו מחנה פליטים בעזה, כל הכבישים שבורים.

  5. מ.נ

    אם כולם יראו מהפיסבוק אז אין שום הנאה מהמופע …אפשר לראות את טקס המשואות ולסגור עניין. במקום אפשר שעיריית רחובות תעשה הנחה לכל נפגעי הקורונה אלה שחלו, היו בבידודים והעסקים שנסגרו שוב ושוב… הרי דיי ברור שמי שתכלס יהנה זה המקורבים בלבד שיכנסו לארוע. על מה הבזבוז המיותר עוד לא הבנתי…ועוד לצייר את זה כאילו באו לקראת התושבים
    פשוט בדיחה.

  6. מיטל

    אם כולם יראו מהפיסבוק אז אין שום הנאה מהמופע …אפשר לראות את טקס המשואות ולסגור עניין. במקום אפשר שעיריית רחובות תעשה הנחה לכל נפגעי הקורונה אלה שחלו, היו בבידודים והעסקים שנסגרו שוב ושוב… הרי דיי ברור שמי שתכלס יהנה זה המקורבים בלבד שיכנסו לארוע. על מה הבזבוז המיותר עוד לא הבנתי…ועוד לצייר את זה כאילו באו לקראת התושבים
    פשוט בדיחה.

  7. גולן

    כנראה שזו הקדנציה האחרונה של מלול, הולך לבזבז מאות אלפי שקלים על אומנים שלא לצורך.

  8. אור

    מיותר לחלוטין ומגוחך…אלא אם התנדבו לכך חחחח לא במקום זה כמה לפזר משאיות עם זמרים צעירים מוכשרים שעוצרת ולא בורחת כחצי שעה או 20 דק לערך למנוע התקהלות בכל שכונה ושכונה, אם באמת המטרה היא לשמח תושבים. כך גם חוסכים, גם מפרגנים לצעירים מוכשרים ונותנים להם במה וגם הציבור יהנה בצפייה מהמרפסות והחצרות.

  9. משה

    עניי עירך קודמים,כך אומר הפיתגם,אך אף ראש עיר לא ידאג ממש לתושבי עירו וישקיע באמנים וזיקוקים מיותרים בשעה שאף אחד לא יצא לרחובות ויחגוג,אנשים צודקים פה,אבל אף אחד לא יקשיב לנו,התושבים,נשלח הרבה תגובות,אך זה כמו להזיז הר,נכנס לאוזן אחת ויוצא מהשנייה,ככה זה!

  10. רות

    ממש מיותר כל ההוצאות על החגיגות האלה. צריך בדחיפות במקום זה לעזור להרבה אנשים נזקקים ברחובות ולטפל בעיניין החניות והכבישים.

  11. אושר

    מדינת ישראל חוגגת 73 שנות שקר על איזו עצמאות אתם מדברים???משטר מעוות משכורות מעוותות פחד להיכנס לעיר הבירה ולטעות בדרך גניבות אינסופיות מיהודים בדרום ועוד ארוכה הרשימה!!!עלאק עצמאות

  12. אזרח

    נתן דטנר…. וואו, חבל שסבא שלי לא בחיים אני בטוח שהוא שמח. בזבוז כספים מיותר!

  13. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה אין הופעות של מפורסמים תביאו
    מפורסמים כמו בן זיני משפחת ספיר ועוד…
    מי שאתם מביאים לא מעניינים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר