כיתה (צילום אילוסטרציה: ChameleonsEye / shutterstock)
כיתה (צילום אילוסטרציה: ChameleonsEye / shutterstock)

חזרה לשגרה? למרות התחלואה הנמוכה ברחובות, חלק מהתלמידים ימשיכו ללמוד מחר בקפסולות

רחובות אמנם ירוקה על פי מתווה הרמזור, אלא שחלק מהתלמידים ימשיכו ללמוד ממחר בקפסולות ובאופן חלקי. הנהגת ההורים: "אין שום היגיון במתווה שמשאיר את הילדים בבית ולא במערכת החינוך"

פורסם בתאריך: 4.4.21 10:08

-->

למרות נתוני התחלואה הנמוכים ברחובות, שמציבים אותה כירוקה על פי מתווה הרמזור, חלק מהתלמידים בעיר ימשיכו ללמוד בקפסולות ובאופן חלקי החל ממחר, לאחר שטרם הושגה הסכמה בין משרד החינוך לבין משרד הבריאות בנושא.

לפי מתווה המשרדים, החל ממחר (שני) ילדי הגנים יחזרו ללמידה 6 ימים בשבוע ובהתאם למערכת השעות הרגילה. בצהרונים הלמידה תתקיים בצוותים ובקבוצות קבועות ועד 28 ילדים בקבוצה.

תלמידי כיתות א'-ג' ילמדו בכיתות מלאות 5 ימים בשבוע, 5 שעות ביום. בתי הספר יהיו פתוחים 6 ימים בשבוע.

תלמידי כיתות ד'-ו' ילמדו בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים, 3 ימים בשבוע לפחות. בתי הספר יהיו פתוחים 6 ימים בשבוע.

תלמידי כיתות ז'-י' ילמדו בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים בקבוצה, יומיים בשבוע לפחות. תלמידים יכולים לעבור בין 2 כיתות, קבוצות או מגמות קבועות. בתי הספר יהיו פתוחים 6 ימים בשבוע. בשאר הימים ילמדו התלמידים מרחוק, באמצעות זום.

תלמידי כיתות י"א-י"ב: במוסדות חינוך שבהם 90 אחוזים לפחות מהתלמידים בכיתה זכאים לתו ירוק, הלמידה תתקיים במסגרת הכיתה הרגילה. ביישובים ירוקים, הלימודים יתקיימו בחלוקה לקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים, תוך מעבר של תלמידים בין 2 קבוצות בלבד.

כמה מראשי רשויות מקומיות וראשי הנהגת ההורים הארצית יצאו בקריאה משותפת לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר החינוך יואב גלנט, לפתוח את הלימודים החל ממחר ללא קפסולות ולשבוע לימודים מלא: "הפגיעה במערכת החינוך קשה לא פחות מהפגיעה במשק וייארך זמן רב לתקן את הנזקים. לפיכך יש להחזיר את מערכת החינוך לפעילות מלאה".

יו"ר הנהגת ההורים הארצית, מירום שיף: "אין שום היגיון במתווה שמשאיר את הילדים בבית ולא במערכת החינוך כשכל המשק פתוח. אחרי שנה שלמה בבית, הממשלה חייבת לפעול למקסם את התקופה שנותרה ללימודים מלאים ולתת מענה ריגשי וחברתי לילדים. חבל על כל יום וחבל על כל רגע".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר