מעמד קבלת חמישה כוכבי יופי
מעמד קבלת חמישה כוכבי יופי

בפעם ה-12 ברציפות: רחובות זכתה בחמישה כוכבי יופי

אחרי שנבדקו מגוון פרמטרים כגון ניקיון העיר, טיפוח השטחים הציבוריים, מתקנים ופעילויות לרווחת הציבור ועוד, רחובות זכתה בתחרות של המועצה לישראל יפה זו הפעם ה- 12 ברציפות

פורסם בתאריך: 9.3.21 10:11

-->

רחובות זכתה זו השנה ה-12 ברציפות בחמישה כוכבי יופי במסגרת התחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה' של המועצה לישראל יפה. בטקס שהתקיים היום (שלישי) בלשכת ראש העיר, העניק יעקב חמני, נציג המועצה לישראל יפה, את התעודה לראש העיר רחמים מלול, לסגנו מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', ולמנכ"ל העירייה דורון מילברג.

צוותי המתנדבים של המועצה לישראל יפה ערכו סיורים גלויים וסמויים ברשויות המקומיות השונות וביישובים השונים, בהם נבדקו מגוון פרמטרים: ניקיון העיר, טיפוח השטחים הציבוריים, מתקנים ופעילויות לרווחת הציבור, תחזוקת התשתיות לשירות הציבור, התנהלות לקיימות בכל מוסדות העירייה, התייעלות אנרגטית, טיפוח המתקנים הציבוריים, נגישות לכל מוסדות הרשות, שקיפות ודיווח על ידי הרשות, עידוד שימוש בתחבורה ציבורית, תרומה לקהילה ועוד.

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות נבחרת באופן קבוע על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כעיר מובילה באיכות החיים בישראל. בשנים האחרונות השקענו רבות בחזות העיר, בשינוי פני העיר, בגנים ונוף ובתהליכים לניקיון העיר ומחזור. נמשיך לפעול ולהקדיש תקציבים ומשאבים על מנת לטפח את העיר ולשמור על הניקיון והסביבה ברחובות".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר והממונה על חזות העיר: "התחרות היא דבר חשוב ואני שמח שרחובות קיבלה את הציון הגבוה ביותר. חשוב לציין כי בסופו של דבר הביקורת של התושבים היא המבחן האמיתי שלנו. אני שמח שגם את המבחן הזה אנחנו עוברים בהצטיינות, ושהצלחנו ליצר שותפות של אמת עם תושבי העיר בקידום איכות החיים בעיר וחזותה. נמשיך לעשות כן גם בשנים הבאות".

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "עיריית רחובות תמשיך לשפר ולהשקיע בהענקת השירות הטוב ביותר לתושבי רחובות בתחום חזות העיר, תברואה וקיימות. אני מודה למועצה לישראל יפה, לעובדי העירייה, למנהלים ולכל מי שטורח מדי יום על השירות בתחום זה למען התושבים והעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מרינה

    זה האמת , לא מאמינה שי הם ביקרו בעיר, היה מספיק לעבור אחרי בית אפה נמצא פלאפל קראיתי כדי להבין עד כמה עיר מלוחלכת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שילמה הרבה כסף העיריה כדי לקבל את כוכבי היופי. אחת הערים המגעילות בארץ יחד עם בני ברק ופתח תקוה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר