בדיקות קורונה של מד"א (צילום: דוברות מד"א)
בדיקות קורונה של מד"א (צילום: דוברות מד"א)

רחובות שוב כתומה: בינתיים מערכת החינוך העירונית לא תיסגר

רחובות עברה את הגבול הצהוב ברמזור והפכה להיות מסווגת כעיר כתומה. אם תעבור את הציון 7 שיגרום לה להיות מסווגת ככתום כהה, מערכת החינוך תיסגר

פורסם בתאריך: 4.3.21 08:01

-->

רחובות הגיע לציון 6.12 במדד הרמזור, ובכך עברה את הגבול הצהוב ברמזור והפכה להיות מסווגת כעיר כתומה. ‏‏משמעות הדבר היא כי שיעור התחלואה ‏בעיר גדל מאוד בימים האחרונים. למרות זאת, נכון לעכשיו לא יהיה שינוי במצב מערכת החינוך מכיוון שהעיר מסווגת ככתום בהיר.

באם שיעור התחלואה בעיר ימשיך לעלות ויעבור את הציון המותר – 7, תהפוך רחובות להיות מסווגת כעיר בצבע כתום כהה על פי שיטת הרמזור, ואז בהתאם למתווה הממשלה מערכת החינוך תיסגר.

ראש העיר ‏רחמים מלול: ״לצד המשך עידוד החיסונים, חשוב להמשיך ולהקפיד על עטיית מסכה, ריחוק חברתי והיגיינה. אסור לנו להיכנס לשאננות כיוון שהקורונה עדיין‏ כאן. אני מבקש מכולנו להמשיך ולהיות זהירים ו‏לא לוותר על חיסון. באם שיעור התחלואה ימשיך לעלות נגיע לציון המחייב, לצערנו, את סגירת מערכת החינוך בעיר".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: ״כרגע, למרות הצבע הכתום, מערכת החינוך העירונית תישאר פתוחה גם בשבוע הבא. באם שיעור התחלואה יעלה נהיה חייבים לסגור אותה ולכן אנו מבקשים מהתושבים – המשיכו להקפיד על הנחיות הזהירות ולכו להתחסן״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מישהי

    אז אולי צריך לוותר את מסיבות הדבקת הצעירים בחסות החיסונים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר