רוית האוזר
רוית האוזר

מזכירת בית ספר מרחובות שלא התחסנה וחלתה: "הייתי אמיצה, עכשיו לא יכולה לעבור דקה וחצי בלי בלון חמצן"

רוית האוזר, מזכירה בבית ספר יסודי שסירבה להתחסן וחלתה בקורונה, פונה לחבריה ומפצירה בהם להתחסן: "זה רק למענכם, לא לתלמידים, לא להורים"

פורסם בתאריך: 2.3.21 09:55

-->

רוית האוזר, היא מזכירה בבית ספר יסודי ברחובות, חברת ועד העובדים בעירייה ומוכרת גם מפעילותה ברשתות החברתיות. עד לאחרונה סירבה האוזר להתחסן, אלא שאז חלתה בקורונה וכעת היא פונה לחבריה ומפצירה בהם להתחסן.

"עובדים יקרים, רוית חברת הוועד כותבת לכם כרגע. הייתי אמיצה, מאותגרת, החלטית. 'אני לא מתחסנת', 'מזמינה אותך קורונה מטופשת להדביק אותי', 'אכנס לבידוד ופטורה מחיסון', 'הטבע חזק, אני אתגבר'. רק שלא ידעתי שהקורונה שמחה להזמנתי והזמינה את הוריה, שכניה, חבריה, כל מי שראתה בדרך, ואמרה יאללה חבר'ה, רוית מזמינה. מה-13.02 אני בבידוד, עשרים יום בבית חולים עם דלקת ריאות, ירידה דרסטית בחמצן בדם, לשירותים הולכת עם בלון חמצן ויותר מדקה וחצי לא יכולה בלעדיו. הזוי. מטורף. אין מחלות רקע, רק החליטה המנוולת להראות מי המחליט פה. היא מתעתעת, שקרנית, מכרסמת, רעה, עלולה לגרום לנזקים עתידיים בריאות, ועוד. וזה מתוך הסברים של כל הצוות. כל גוף מקבל את זה אחרת, אל תיקחו סיכון.

"תחנונים אליכם, בפרט עובדי מערכת החינוך שחשופים יותר לאנשים: טוסו כרגע להתחסן! זה רק למענכם, לא לתלמידים, לא להורים, לא להישגים, לא לתחרות, רק כי אתם חשובים לעצמכם. חיסון פשוט, שסביר להניח שמחזיק לכמה חודשים בטוחים ורגועים, וניתן לשאר להמשיך עם המחקרים. ניתן לאחים ולרופאים שמתרוצצים סביב חולה וחולה בדאגה שלא תתואר, מחליפים, מנקים, מלטפים, שואלים מה נשמע, מה צריך, בודקים, מביאים, מתייעצים אחד עם השני. אין הבדלים בתפקידים, כולם ביחד בהרמוניה בלתי נפסקת סביב החולה. תנו להם באמת להתעסק בחיים ואתם לכו להתחסן והישמרו בביתכם הבטוח.

,כל יום מתאשפזים במחלקה יותר ויותר צעירים, טווח גילאים 22-50. אני רואה את זה יום יום. חשבו על הדקה וחצי שקראתם את הפוסט. זה הזמן שהגוף מקציב לי עם החמצן שלי, הטבעי, ועכשיו אני מתחברת למסכה.

"לכו, לכו עכשיו. בשנייה אחת תרוויחו שלווה. תקשיבו לי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בריאות שלמה. אבל לפני כןתסבלי כראוי. הטמטום ניבט מתמונתך. נראה שאת חושבת שאת מישהו. ובעצם את בשר ודם כמו כולם. אז לפעמים להיות חכם זה ללכת עם העדר. ולא חייבים נסיון אישי.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר