רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)
רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

תלמידי ז'-י' יחכו: רחמים מלול קבע כי ברחובות יחזרו ללמוד רק בהתאם למתווה הממשלה

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, הבהיר כי הוא מתנגד למהלך החד צדדי של פורום 15 הערים העצמאיות, שרחובות היא חלק ממנו: "אחרת מה ההבדל בינינו לבין הפלג הירושלמי שהחליט להתעלם מהחלטת הסגר?"

פורסם בתאריך: 23.2.21 07:08

-->

פורום 15 הערים העצמאיות הודיע השבוע כי הוחלט להחזיר את תלמידי ותלמידות כיתות ז'-י' ללימודים ביום רביעי, אלא שבדיון הפנימי בין ראשי הרשויות המשתייכות לפורום, שקדם להודעה זו, התנגד ראש העיר רחובות רחמים מלול למהלך החד צדדי.

מכיוון שהורים ותלמידים רבים נותרו עם סימני שאלה ולא ידעו האם מחר ייפתחו שכבות ז' ו-י' ברחובות, הודיע מלול באופן רשמי כי רחובות לא תצטרף למהלך.

מלול: ״אנחנו מאוד רוצים לחזור לשגרת לימודים מלאה, אולם ברחובות יחזרו ללימודים רק בהתאם להחלטות הממשלה ומשרד החינוך. זה מהלך חינוכי מהמעלה הראשונה בעיניי. חזרה ללימודים בניגוד לחוק ולהחלטת השלטון המרכזי לא מקובלת עליי וגם בדיון ראשי הרשויות התנגדתי לה. ריח פוליטי של בחירות נודף ממנה. אני מזכיר כי אנו עוסקים בחינוך ואסור לנו כראשי רשויות לפעול בניגוד להחלטות השלטון המרכזי, אחרת מה ההבדל בינינו לבין הפלג הירושלמי שהחליט להתעלם מהחלטת הסגר?״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

7 תגובות
  1. רן

    בושה וחרפה ראש העיר מלול אתה מסב נזק נפשי חמור לילדי העיר נזק שיבוא לפתח הלשכה שלך ברגע שגברת ממשלה תחליט בטובה להחסיר את הילדים שכבר שנה יושבים בבית

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה ראש העיר מלול אתה מסב נזק נפשי חמור לילדי העיר נזק שיבוא לפתח הלשכה שלך ברגע שגברת ממשלה תחליט בטובה להחסיר את הילדים שכבר שנה יושבים בבית

  3. יעיש

    פשוט בושה וחרפה לראש העיר ולכל הנהלה מתי שמתאים להם אז הם הולכים לפי ההנחיות ומתי שלא מתאים להם אז הם עושים מה שבא להם בקיצור כמה שפחות שהילדים ילמדו זה מה שמעניין אותם יותר

  4. אהר'לה סדן

    הצעתי לראש העיר כבר לפני חודשים רבים מתווה של גיוס מורי הדרך המורשים מרחובות להוציא את התלמידים בקפסולות לטיולי מורשת וטבע ברחבי העיר , בסביבה וברחבי ישראל .
    מורי הדרך מתמחים בשלל תחומים מההיסטוריה ועד הדרכה בשפה זרה וכך היתה לתלמידים תשועה ולמורי הדרך / לנהגים לחובשים ומאבטחים עבודה מבורכת ופרנסה ללא אבטלה ולו חלקית . זו היתה יכולה להיות תקופת "תור הזהב" של תלמידי רחובות המורים בבתי הספר מחלקת החינוך ללשכת ראש העיר.
    לצערי כעת זה ברור שהשיקול שלו פוליטי ולא ענייני לטובת התלמידים .

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חייב להחליף ראש עיר
    פשוט לא אכפת לו מהתלמידים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר