מתחם החיסונים העירוני בקרית משה
מתחם החיסונים העירוני בקרית משה

רחובות צהובה: כיתות ה׳-ו׳ וכיתות יא׳-יב׳ יחזרו ללימודים ביום ראשון

רחובות קיבלה את ציון הרמזור 5.95 ובכך ירדה אל מתחת לקו הכתום ועברה להיות צהובה ברמזור. עד כה התחסנו 51,943 מתושבי העיר במנה השנייה – 48 אחוז מפוטנציאל המתחסנים בעיר

פורסם בתאריך: 19.2.21 09:43

-->

ברחובות יש הבוקר (שישי) 738 חולי קורונה, כאשר 24 חולים נוספו מאתמול. עד כה התחסנו 72,939 מתושבי העיר בחיסון ראשון, שהם 68 אחוז מהתושבים ברי החיסון, ו-51,943 מתושבי העיר אף חוסנו במנה השנייה (48 אחוז מפוטנציאל המתחסנים בעיר). נתונים אלה מציבים את רחובות בציון רמזור של 5.95, מה שהופך את העיר לצהובה.

בשל כך, ביום ראשון תתקיים פתיחה נוספת של מערכת החינוך בעיר, עם כיתות ה'-ו', יא׳-יב'.

כיתות ה'-ו': הלמידה תתקיים בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים בקבוצה, 3 ימים בשבוע. יתר הלמידה תתקיים מרחוק.

כיתות י"א-י"ב: הלמידה תתקיים בקבוצות של עד 20 תלמידים, לפחות יומיים בשבוע. ביתר הימים הלמידה תתקיים מרחוק. מעבר של תלמידים יהיה בין 2 קבוצות לכל היותר, כאשר מעבר של המורים יתאפשר בין 4 קבוצות.

על פי החלטת הממשלה אמש, כיתות ז׳-י׳ יישארו בינתיים בבית.

נתוני הקורונה ברחובות נכון לתאריך 19.2.21

נתוני הקורונה ברחובות נכון לתאריך 19.2.21

 

ראש העיר רחמים מלול: ״כל הכבוד לתושבי רחובות אשר גם ללא סגר שמרו על ההנחיות וכך צמצמנו את שיעור התחלואה בעיר. יחד עם זאת, אסור להיכנס לשאננות ואין לזלזל לרגע בהנחיות. אם יש ספק, לכו להיבדק והכי חשוב – בואו להתחסן. החיסון הוא הכרטיס שלנו לחזרה לשגרה. נערכנו לפתיחת מערכת הלימודים ואנו מבקשים מההורים – אל תשלחו ילדים שאינם חשים בטוב. רק בערבות הדדית נוכל לנצח את הקורונה״.

ממלא מקום ראש העיר, זהר בלום: ״אנו שמחים לקדם בברכה למערכת החינוך גם את כיתות ה'-ו' ו-יא'-יב'. אני מבקשים מההורים סבלנות שכן מערכת החינוך העירונית היא דינמית ויש שינויים כל העת בשל נגיף הקורונה שאינם תלויים בנו״.

מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן: ״בימים האחרונים התכוננו לפתיחה נוספת של מערכת החינוך, בהתאם למתווה משרד החינוך. בתי הספר ייצרו קשר עם ההורים לגבי התנהלות הלימודים בכל מקום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    למה למה משאירים את כיתות ז עד ט בבית דיי כבר אי אפשר חךאס תחזירו אותנו כבר זה לא הגיוני מה אתך חושבים שטוב לנו בבית כי אם כן אז לא אנחנו סובלים דיי תחזירו אותנו כבר אני כבר משתגעת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר