אמבולנס של איחוד הצלה
אמבולנס של איחוד הצלה

מבצע החיסונים ברחובות: נמצא פתרון למרותקי הבית

עיריית רחובות, באמצעות האגף לשירותים חברתיים, יזמה יחד עם איחוד הצלה פרויקט סיוע לחיסון של מרותקי בית. כך זה עובד

פורסם בתאריך: 21.2.21 08:16

-->

לאחר הקמת מרכזי החיסון העירוניים ברחובות, מגיע כעת פרויקט הסיוע לחיסון תושבות ותושבים מרותקי בית. בימים אלה מתנדבי ארגון איחוד הצלה מסייעים בליווי מרותקי בית על ידי אמבולנס למוקד החיסונים של קופות חולים.

רשימות התושבים מרותקי המיטה מגיעים מקופות החולים, והאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מארגן ומסייע, יחד עם המתנדבים בארגון איחוד הצלה מסניף רחובות, בהגעה למרכזי החיסונים.

ראש העיר רחמים מלול: ״עיריית רחובות עושה כל שניתן על מנת לחזור לשגרה ולסייע לתושבים להתחסן. זה כולל גם סיוע למרותקי בית שאינם יכולים להגיע בכוחות עצמם ולקבל חיסון. נמשיך לעשות הכל על מנת להפוך את רחובות לעיר מחוסנת מפני נגיף הקורונה״.

יוני רוטנברג, ראש סניף איחוד הצלה ברחובות: "מתנדבים של איחוד הצלה עם אמבולנסים ורכבי חירום של הארגון, מגיעים לבתיהם של תושבי העיר שמתקשים להתנייד בשל גילם או מצבם הגופני, ומסיעים אותם למרכזי החיסון. המיזם הזה הוא שליחות עבורנו משום שהדבר יאפשר לסבים והסבתות לקבל את החיסון ולשוב ולהיפגש עם הילדים, הנכדים והנינים שלהם".

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק שירותים חברתיים: ״השירותים החברתיים כוללים מגוון של מענה לאוכלוסייה בשעת חירום שכזו, בעת ההתמודדות עם נגיף הקורונה. לצורך כך משתף האגף פעולה עם הגופים הרלוונטיים״.

בת חן קרני, מנהלת אגף שירותים חברתיים: ״אנו שמחים על שיתוף הפעולה ביננו ורואים בכך יוזמה מבורכת במטרה להגיע לכלל תושבי העיר ולאפשר לכולם להנות מהמענה הניתן במסגרת מבצע החיסונים הארצי".

תושבים המתקשים להגיע לחיסון בשל אילוצים בריאותיים המצריכים הסעה באמבולנס, מתבקשים לפנות לקופת החולים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר