ברז מים
צילום אילוסטרציה

בשני: הפסקת מים בכל רחובות החל מהשעה 22:00

תאגיד המים "הבאר השלישית" משלים את העבודות לחידוש קו המים הראשי של העיר. הפסקת מים צפויה מחר (שני) החל מהשעה 22:00

פורסם בתאריך: 14.2.21 08:03

-->

תאגיד המים "הבאר השלישית" משלים את העבודות לחידוש קו המים הראשי של העיר רחובות. בעקבות העבודות צפויה הפסקת מים מחר (שני ה-15.2) החל מהשעה 22:00 ועד ליום שלישי (16.2) בשעה 06:00. השיבושים באספקת המים לחלקים שונים של העיר צפויים להימשך עד השעה 12:00.

על מנת לייעל את העבודה ולקצר את משך השיבושים באספקת המים, ייחסם צומת הרחובות דובנבוים – חנה אברך – חזית הדרום לתנועת כלי רכב החל מיום שני (15.2) בשעה 09:00 ועד יום שלישי (16.2) בשעה 06:00. חסימת הצומת תאפשר לעובדי הבאר השלישית להכין את התשתית להתקנת קו המים בדרך היעילה ביותר, במטרה לקצר את משך זמן השיבושים באספקת המים ולצמצום הפגיעה באיכות החיים של התושבים.

בתוך כך, תאגיד המים ״הבאר השלישית״ השיק אתר אינטרנט חדש ושירותי יותר לתושבים, בכתובת https://www.habeer3.co.il/.

האתר החדש נועד לייעל את השירות עבור התושבים, לחסוך מהם בבירורים טלפונים ובצורך להגיע למשרדי התאגיד. באתר החדש ניתן דגש על אפשרות פניה קלה ומהירה לבירורים בנושא חשבון המים, ותשלום באמצעותו. בכל שאלה או בקשה לתאגיד, ניתן למלא טופס דיגיטלי, אשר יטופל על ידי צוות התאגיד.

האתר מכיל סרגל ניווט חכם לביצוע פעולות מהירות וקבלת מידע, מרכז את כל השירותים של תאגיד הבאר השלישית באופן דיגיטלי, מאפשר הצטרפות להוראת קבע בכרטיס אשראי בצורה מאובטחת ובלחיצת כפתור, או הצטרפות לקבלת חשבון המים בדואר האלקטרוני במהירות. כמו כן, לתושבים אשר חפצים במענה אנושי האתר מאפשר קביעת פגישה טלפונית ברישום מהיר.

אתר הבאר השלישית

אתר הבאר השלישית

 

זורי שעובי, ממלא מקום מנכ״ל תאגיד הבאר השלישית: ״התאגיד פועל כל העת לשפר את השירות לתושבים ולייעל אותו. האתר החדש מעביר את כל המידע הרלוונטי לתושבים ומאפשר להם לבצע כמעט כל פעולה מול התאגיד באופן עצמאי וקל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר