גן ילדים ברחובות
גן ילדים ברחובות

משבוע הבא: מפגשים פרטניים בגני הילדים ובבתי הספר ברחובות

אגף החינוך ברחובות נערך למפגשים פרטניים בגני הילדים ובבתי הספר בהתאם למותר

פורסם בתאריך: 11.2.21 17:22

-->

בהתאם להחלטת הממשלה בדבר חידוש פעילות מוסדות החינוך בישראל, ברחובות לא נפתחו גני הילדים ובתי הספר, שכן בישיבת הממשלה נקבע כי הלימודים יתקיימו רק ביישובים המסווגים כירוקים או צהובים, או ביישובים מסיווג "כתום" בציון 6.5 לכל היותר, שבהם שיעור המחוסנים מגיל 50 ומעלה עומד על 70% ויותר.

בהתאם לנתונים שנמסרו על ידי משרד הבריאות, ברחובות שיעור המחוסנים מגיל 50 ומעלה הוא אמנם 77%, אך ציון העיר במועד הקובע עמד על 6.96 וכעת נותר לעשות מאמץ משותף כדי לרדת ל-6.5 כדי להביא לפתיחת הלימודים.

עד אז, ניתן להחזיר את ילדי הגנים ובתי הספר רק למפגשים קבוצתיים של 9 תלמידים ומורה / גננת. החל מיום ראשון הקרוב יחזרו ילדי הגנים למפגשים בחצר הגן, ותלמידי בתי הספר ישובו למפגשים בחצרות בתי הספר, במטרה לעודד אותם לשיח רגשי ופעילות חברתית.

הזמנת התלמידים וחלוקתם לקבוצות תהיה לפי שיקול דעת הגננת, מנהל בית הספר והצוות החינוכי. בימי גשם תתקיים למידה מרחוק. מסגרות החינוך המיוחד בעיר פועלות באותה מתכונת שבה פעלו גם במהלך הסגר.

ראש העיר רחמים מלול: ״אנו פועלים לעשות מאמצים בכל דרך אפשרית על מנת לשפר את הציון של העיר ולפתוח את מערכת החינוך. בינתיים אנו נערכים ליום שבו היא תיפתח, ופועלים לקיום מפגשים מותרים עם 9 ילדים ואנשי צוות. אנו מזמינים את הילדים לקחת בהם חלק״.

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״אנו עוסקים בהיערכות ליום שבו ניתן יהיה לפתוח את הלימודים, כך שנהיה מוכנים מיידית לפתיחת מערכת הלימודים בעיר. בינתיים אנו פועלים על מנת לבצע את המפגשים המצומצמים המותרים – והכל על פי ההנחיות״.

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: ״אני שמחה על חזרתם של התלמידים לגנים ולבתי הספר גם במתכונת המצומצמת הזו. אין ספק שהמפגשים יתרמו להעלאת תחושת החוסן של התלמידים, אך מאחר ורחובות מוגדרת כעיר כתומה יש לעשות הכל על מנת שנחזיר את התלמידים ללמידה רציפה ופתיחה מלאה של מערכת החינוך״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אריק

    אולי מספיק עם השטויות האלו, תפתחו את הגנים ואת כיתות א, ב במתכונת מלאה וזהו

  2. אחת שיודעת

    איזה חזרה צוחקים לנו בפנים!!!! יום כן יום לא. שעתיים ביום. בימי גשם חוזרים לזום! זאת בדיחה לא חזרה לשגרה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר