חיסון (צילום אילוסטרציה)
חיסון (צילום אילוסטרציה)

כ-40 אחוז מהצוותים החינוכיים ברחובות טרם התחסנו: רופאים בכירים יקיימו עמם מפגש מקוון

עיריית רחובות מזמינה את כל אנשי הצוותים החינוכיים בעיר שטרם התחסנו למפגש מקוון עם שניים מבכירי הרופאים בארץ: פרופ' ציון חגי, מומחה למיילדות וגניקולוגיה ויו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל, ופרופסור אורן צמחוני המכהן כמנהל היחידה למחלות זיהומיות בקפלן‏

פורסם בתאריך: 31.1.21 07:57

-->

עיריית רחובות פעלה על מנת לחסן את צוותי ההוראה בעיר – מורות ומורים, גננות, מנהלות ומנהלים, סייעות ואפילו צוותי מנהלה בכלל מוסדות החינוך. ‏על פי הערכה, עד כה קרוב ל-60 אחוזים מצוותי החינוך ברחובות התחסנו לקורונה.

‏קבינט הקורונה העירוני, המורכב מהנהלת העיר הבכירה ומומחים רב תחומיים, מתכנס מדי שבוע ודן בשאלה כיצד לעודד את התחסנות כלל הצוותים החינוכיים בעיר. במהלך אחד הדיונים עלתה ההצעה כי על מנת להגדיל את שיעור ההתחסנות העירייה תערוך מפגש מקוון אשר בו ישיבו רופאים מומחים על כל השאלות של מי שחוששים להתחסן, באופן פתוח ומפורט.

בימים אלה הזמין אגף החינוך והנוער את מי שלא התחסנו מהצוותים החינוכיים בעיר למפגש מקוון באמצעות הזום, עם שניים מבכירי הרופאים בישראל אשר מכירים היטב את התחום:

פרופ' ציון חגי, מומחה למיילדות ולגניקולוגיה, יוכל להשיב בין היתר על השאלות בנושא קורונה והריון, וחיסון לקורונה בזמן היריון.

פרופ' אורן צמחוני, מנהל היחידה למחלות זיהומיות במרכז רפואי קפלן. במסגרת תפקידו הוא מוביל את הטיפול הרפואי בחולי הקורונה במרכז רפואי קפלן, ומכיר את התחום על בוריו.

המפגש יתקיים ביום שני הקרוב, 1.2.21, בשעה 16:30 ומותנה בהרשמה מראש בקישור זה.

ראש העיר רחמים מלול: "עיריית רחובות פועלת בכל דרך אפשרית על מנת להפוך את מערכת החינוך העירונית לבטוחה מפני הקורונה. אנו פונים לכל מי שטרם התחסנו, אנו מזמינים את כלל הצוותים ‏החינוכיים להגיע ולהתחסן. לכל מי שחושש שאו שיש לו שאלות בנושא, יזמנו את המפגש המקוון על מנת להפיג את החששות והפחדים הטבעיים ולהשיב על כל שאלה".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "מטרתנו היא לחזור ללימודים בראש שקט, כאשר מקסימום פוטנציאל המתחסנים מוצה. במפגש המקוון שיזמנו נעניק לעובדים בחינוך את מלוא האינפורמציה בנושא חיסונים, ללא שמועות או מידע מוטעה כפי שקיים היום בנושא. הבאנו למפגש את מיטב הרופאים בישראל ואני מזמין את העובדים להשתתף ולהתרשם באופן עצמאי".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "אנחנו קוראים לצוותי החינוך שטרם התחסנו – בואו להתחסן. אם יש לכם שאלות, בואו לשאול ולקבל תשובות. חשוב שכולם יגיעו מחוסנים כאשר יוחלט על פתיחת מערכת החינוך מחדש, לטובת הצוותים החינוכיים ולטובת תלמידי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר