מתחם בדיקות הקורונה באתר הפרדסנות
מתחם בדיקות הקורונה באתר הפרדסנות

התחלואה עדיין מטפסת ברחובות. ראש העיר: "נדרשת אחריות אישית"

גם בתום שבוע של סגר מהודק נתוני התחלואה ברחובות גבוהים. ראש העיר רחמים מלול: ״אל תצאו מהבית ללא צורך"

פורסם בתאריך: 17.1.21 08:23

-->

בתום שבוע לסגר המהודק, ברחובות התחלואה ממשיכה לעלות. ביום ראשון בשבוע שעבר נוספו 74 חולים, ביום שני נוספו 85 חולים, ביום שלישי נוספו 107 חולים, ביום רביעי נוספו 93 חולים ובחמישי נוספו 128 חולים מאומתים בעיר. כמות החולים המאומתים עמדה נכון לסוף השבוע על 905 חולים ועל אף הסגר והאכיפה בתחומי העיר, היקפם ממשיך לגדול. עד כה נפטרו 63 מתושבי העיר כתוצאה מנגיף הקורונה.

על רקע הדברים, ראש העיר רחמים מלול פונה לתושבים בדרישה להקפיד יותר על ההנחיות: ״נגיף הקורונה גובה מאיתנו מחיר כבד מאוד. שיעור התחלואה לא מפסיק לעלות. אני דורש מכולנו להקפיד על הנחיות הזהירות. אל תצאו מהבית ללא צורך, אל תארחו אחרים. שמרו על הנחיות הבידוד. חייבים להקפיד יותר ולקטוע את שרשרת ההדבקה בעיר. אנו נעשה הכל מצידנו על מנת לאכוף את ההנחיות אולם נדרשת אחריות אישית מכל אחד ואחת. חייבים לעצור את התחלואה בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

5 תגובות
  1. עמוס

    ככה זה בעיר תימנית כולם מסתגרים במשפחות אחד של השני במקום להסתגר באמת .

  2. רות

    למה אין מפרסמים את השכונות עם התחלואה הרבה יותר. התשובה ברורה.

  3. ישראליראש

    ראש העיר, אתה כנראה לא- מבין משהו:, התחלואה והקורונה הזאת לא ייעלמו לעולם בלי החיסונים, והם גם כן די מסוכנים, אז בבקשה תעשה משהו כי כבר ממש נשבר לנו.

  4. אסולין

    חצוף הראש עיר הזה. אחריות אישית??? אחריות אישית זה לסגור בתי כנסת ולא להחביא אותם בגן ילדים. הוא חושב שכל התושבים מפגרים ולא יבינו שהוא שולח את המתפללים לגני ילדים שכולם יחשבו שבתי הכנסת סגורים.

  5. עמית

    ראש העיר צריך לדעת שמסעדות לא חוקיות עושות משלוחים בכאילו בפועל הלקוחות מגיעים למסעדה ומתחבאים ברכבם ואז יוצאים מהרכב לקחת את ההזמנה כשהמסעדה קוראת להם לדוגמא מסעדת בעל הבית ברח' הרצל. הלקוחות חונים בהרצל כאילו ברכב שלהם ובעצם באים בעצמם לקחת את ההזמנה צוחקים על מלול…..

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר