שוטרים ערוכים לקורונה (צילום: דוברות המשטרה)
שוטרים ערוכים לקורונה (צילום: דוברות המשטרה)

רחובות נערכת לסגר: המשטרה תגביר אכיפה באמצעות מחסומים וסיורים

במשטרת רחובות נערכים לקראת אכיפת הגבלות הסגר המחמיר שיחל בחצות. השוטרים יבצעו סיורים ויציבו מחסומי בדיקה בכבישים מרכזיים

פורסם בתאריך: 7.1.21 09:35

-->

במשטרת רחובות נערכים לקראת הסגר המחמיר שייכנס לתוקפו הלילה (חמישי) בחצות. על רקע הביקורת שהושמעה כנגד המשטרה ברחבי הארץ על היעדר אכיפה בשבועיים האחרונים, הפעם מאות שוטרי משטרת ישראל, ובהם עשרות שוטרים מהתחנה המקומית, צפויים להתפרס בנקודות מרכזיות ברחבי העיר ובסביבתה. בין היתר יוצבו מחסומים בכבישים מרכזיים – בדומה לסגרים הקודמים.

עוד ישימו במשטרה דגש על מפרי בידוד ומי שלא יקפיד על ההנחיות אף צפוי להיחקר ולהיענש בחומרה.

הסגר מתקיים על רקע העלייה בתחלואת הקורונה והוא ייכנס לתוקפו החל מהערב בחצות ולמשך שבועיים לפחות. הסגר יכלול השבתה של כלל מערכת החינוך, למעט החינוך המיוחד שימשיך לפעול כסדרו.

מקומות העבודה ייסגרו למעט מקומות עבודה חיוניים, ותוגבל היציאה מהבית לצרכים חיוניים בלבד, כמו רכישה במרכולים ובפארמים ביישוב המגורים. בעלי המסעדות לא יורשו לאפשר איסוף עצמי.

הגבלת המרחק תהיה עד 1,000 מטרים מהבית והממשלה החליטה להחמיר את איסורי ההתקהלויות – עד 5 בחלל סגור ועד 10 במרחב פתוח. בנוסף, האיסור על שהייה בבית של אחר יישאר על כנו. ניתן יהיה להגיע לגני שעשועים במידה והם במסגרת 1,000 המטרים, אך גם בהם אסור להתקהל.

ההגבלות לא יכללו יציאה לחיסון נגד הקורונה, טיפול רפואי, טיפול סוציאלי, הליך משפטי, יציאה לצורך פעילות ספורטיבית יחידנית, העברת קטין בין הוריו הגרושים או הפרודים, יציאה לצורך השתתפות בהלוויה, חתונה או ברית בכפוף להגבלות ההתקהלות ושמירת המרחק החברתי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. בועז

    אוקיי 5 אנשים בחלל סגור יש לי אימא ויש לי חברה כולנו גרים בעיר אחת מה יהיה? במי אני צריך לבחור?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר