השחתת השלטים במתחם החיסונים
השחתת השלטים במתחם החיסונים

הוונדליזם במתחם החיסונים העירוני: "נעשה הכל על מנת שיבואו על עונשם"

עובדי קופות החולים מכבי וכללית גילו כי ונדליסטים השחיתו את מתחם החיסונים העירוני. ראש העיר רחמים מלול: ״לא ניכנע לאלימות או הפחדה״

פורסם בתאריך: 6.1.21 06:48

-->

אתמול (ראשון) הגיעו עובדי קופות החולים מכבי וכללית למתחם החיסונים העירוני ונתקלו בוונדליזם שנעשה בשלטים במקום במהלך הלילה. השלטים הושחתו באמצעות ספריי אדום ושחור ועל חלק מהם נכתב ״אנחנו לא כבשים״ ו״חיסון זה חיסול״.

בעיריית רחובות רואים את הדבר בחומרה ופנו לבדיקה מיידית של מצלמות הביטחון במקום על מנת להעביר את החומר לידי המשטרה. ההערכה היא כי הוונדליזם הוא מעשה ידי מתנגדי חיסונים.

השחתת השלטים במתחם החיסונים

השחתת השלטים במתחם החיסונים

 

ההשחתה לא עצרה את הפעילות במקום והמתחם ממשיך לעבוד כרגיל. על פי הנתונים של משרד הבריאות, חמישית מתושבי העיר כבר התחסנו, למעלה מ-30 אלף איש.

ראש העיר רחמים מלול: "הצטערנו לראות את הוונדליזם שנעשה בכניסה למתחם החיסונים העירוני. אנחנו מגנים כל סוג של אלימות ושל ונדליזם. אם מישהו מנסה לרפות את ידינו במלחמה בקורונה, אנחנו מבהירים שלא נפסיק. אנחנו מעריכים שמדובר במתנגדי חיסונים שעשו את זה ואנו נדאג לעשות הכל על מנת שיבואו על עונשם.

"אנו פועלים בהתאם להמלצות מומחים ומדענים ונמשיך במבצע החיסונים המצליח של העיר רחובות, אשר עד כה הביא לחיסון של חמישית מתושבי העיר. לא ניכנע לאלימות ולהפחדה מכל סוג שהוא. אני קורא לתושבים זכאי החיסון דווקא עכשיו להמשיך ולקבוע תורים ביתר שאת, להגיע ולהתחסן כדי שנוכל למגר את הקורונה בעיר רחובות בהקדם האפשרי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר