ראש העיר רחמים מלול ממלא מקום ראש העיר זהר בלום אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער
ראש העיר רחמים מלול ממלא מקום ראש העיר זהר בלום אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער

לקראת ההרשמה לבתי הספר היסודיים: ימים פתוחים באופן מקוון

הימים הפתוחים לשנת הלימודים הבאה יתקיימו במתכונת מקוונת. ראש העירייה: "אין לי ספק שהבחירה בין בתי הספר היא בן המצוין למצוין"

פורסם בתאריך: 21.12.20 11:00

-->

ההרשמה לבתי הספר היסודיים ברחובות לשנת הלימודים תשפ"ב תתקיים באופן מקוון באתר העירייה בין התאריכים 14 בינואר עד 3 בפברואר. השנה, על מנת למנוע התקהלות, ומתוך רצון לשמור על בריאותם של התלמידים, ההורים ואנשי הצוות החינוכי, הימים הפתוחים בבתי הספר היסודיים יתקיימו במתכונת מקוונת. ההורים מוזמנים להיכרות מקוונת עם בתי הספר הממלכתיים שנמצאים באשכול אליו הם שייכים, הממלכתיים-דתיים השייכים לאזור מגוריהם, ולבתי הספר הייחודים והמסלולים המגוונים.

ב-11 בינואר, מספר ימים לפני פתיחת ההרשמה, יתקיים אירוח חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

כל בית ספר קבע מראש מועד, תאריך ושעה בו יציגו הצוותים החינוכיים את הייחודיות הפדגוגית של בית ספרם. ההורים יוכלו לשאול שאלות, להכיר מקרוב את העשייה החינוכית בבית הספר ולבחון את מידת ההתאמה של בית הספר לבנם/ביתם. בנוסף לאנשי הצוות החינוכי מכל בית ספר, לכל אחד מהימים הפתוחים המקוונים יצטרפו נציגי אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות שיסייעו במענה להורים על השאלות שיעלו בזמן המפגש. כל הימים הפתוחים לכל בתי הספר מופיעים בקישור הבא באתר עיריית רחובות:

ראש העיר, רחמים מלול: "לכל בית ספר בעיר יש את הייחודיות והאיכויות שלו ואני מזמין את ההורים לימים הפתוחים כדי להתרשם, ללמוד ולבחור את בית הספר שיתאים לילדיהם באופן המיטבי ביותר. אין לי ספק שהבחירה בין בתי הספר היא בין המצוין למצוין".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "גם בימי הקורונה אתם מוזמנים להתרשם מבתי הספר בימים הפתוחים, להכיר, לשאול שאלות ולבחור בהתאם. הצוותים החינוכיים עשו מאמצים רבים כדי להציג את בתי הספר גם בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים".

 

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "כל בתי הספר בעיר יציגו בפני ההורים את ערכיהם והחזון החינוכי שלהם במסגרת הימים הפתוחים שיתקיימו בחודש הקרוב. אני מודה למנהלת מחלקת החינוך היסודי, למפקחי משרד החינוך ולמנהלי מוסדות החינוך והצוותים החינוכיים על העבודה המאומצת והרצון להנגיש את המידע להורים לפני ההרשמה לבתי הספר".

מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, שרה והב: "בשבועות האחרונים עשינו מאמצים רבים כדי להתאים את הימים הפתוחים לתקופת הקורונה. המעבר למתכונת מקוונת מהווה אתגר אך גם הזדמנות  עבור ההורים לבקר ביותר בתי ספר שנמצאים באשכול אליו הם שייכים ולבחון מי מהם הוא המתאים ביותר לילדיהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר