250 ביקורות ו-15 דוחות קורונה לבתי עסק ביומיים האחרונים

בשבוע האחרון נוספו פקחים לצורך אכיפת התקנות והמאבק בהתפשטות הנגיף

פורסם בתאריך: 8.12.20 16:58

-->

אכיפת תקנות הקורונה: ביומיים האחרונים פקחי עיריית רחובות ערכו ביקורות בכ-250 עסקים ונרשמו 15 דו"חות על הפרת הנחיות משרד הבריאות.

מתחילת התפשטות מגפת הקורונה, עוסקים הפקחים והשוטרים של אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני באכיפת ההנחיות במטרה להיאבק בהתפשטות הנגיף.

בשבוע שעבר אף נוספו פקחים לצורך ביצוע פעילות אכיפת תקנות הקורונה, במקביל לפעילות האכיפה השוטפת בעיר. בעיריית רחובות מדווחים על עשרות פניות בנושא הקורונה, הנפתחות מדי יום ונבדקות על ידי הפקחים ושוטרי השיטור העירוני, בהן פניות ממוקד המשטרה 100.

במסגרת הפעילות היזומה פקחי העירייה מסתובבים באזורי המסחר בעיר, גם ברחוב הרצל ובודקים האם בעלי העסקים והלקוחות מקפידים על ההנחיות. בנוסף, פקחי השיטור העירוני מבצעים פעולות אכיפה באופן קבוע גם במתחמי הקניות הגדולים הפתוחים שברחבי העיר כמו מתחם סנטרו ומתחמי הקניות בשכונות, כגון שרונה ורחובות החדשה ומתחם הרכבת.

הבוקר עסקו פקחי האגף והשיטור העירוני יחד עם שוטרי משטרת רחובות בסגירת החנויות שהיו פתוחות בקניון רחובות בניגוד להנחיות. כל זאת, עד לכניסת לתוקף של החלטת הממשלה בנושא פתיחת המסחר בקניונים. בסך הכל ביומיים האחרונים נבדקו כ-252 ונרשמו כ-15 דו"חות.

בזמן שרבים ממתינים להחלטות הממשלה, בנוגע לסגר והמשך המסחר, היום תתקיים ישיבה מיוחדת עם כל הגורמים העירוניים הרלוונטיים – לצורך היערכות לאכיפת ההנחיות החדשות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ראש העיר, רחמים מלול: "עיריית רחובות פועלת לאכיפת הנחיות הזהירות בכל רחבי העיר. על מנת לשמור על בריאות כולנו ולמנוע התפרצות ותחלואה בעיר – אני קורא לתושבים לפנות מיידית למוקד העירוני 106 בכל מקרה של הפרת ההנחיות, על מנת שנוכל לעצור את זה. שמירה על בריאותנו ובריאות הסובבים אותנו חשובה יותר מכל דבר בעת הזו. אנא הקפידו על הנחיות הזהירות".

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "השיטור העירוני ופקחי האגף עושים עבודתם נאמנה באכיפת הנחיות הזהירות, למען שמירה על בריאותם של תושבות ותושבי העיר.  אנו מבקשים לנהוג על פי ההנחיות כדי למנוע התפרצות של תחלואה בעיר".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר