הוצב ברחובות מקרר חברתי עם מוצרי מזון חינם לנזקקים

"המקרר יהיה פתוח לארוך כל שעות היממה ויאפשר לתושבים לקחת מוצרים בחופשיות", מסבירה איטל בציר אלשיך, מובילת הפרויקט החברתי

פורסם בתאריך: 25.11.20 15:17

-->

מי שחולף ליד קפה עלמה בשכונת שדרות ח"ן, בוודאי מבחין במקרר הגדול שהוצב מחוץ לבית הקפה. מדובר ב"מקרר חברתי" המכיל מוצרי מזון לנזזקים שמוזמנים פשוט לגשת ולקחת.

מאחורי היוזמה עומדת חברת מועצת העיר רחובות, איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק פיתוח בר קיימא בתמיכת ראש העיר רחמים מלול ובסיוע ליאור שוקרי, מנהל מחלקת אכיפה.

עיריית רחובות רכשה את המקרר למען הקהילה ואת ניהול המיזם החברתי מובילה מיה לונצר, פעילה חברתית ותושבת שכונת שדרות ח"ן. בציר אלשיך מציינת כי היוזמה החברתית אינה מעודדת רק תרומה לקהילה וסולדיריות חברתית, אלא גם העלאת מודעות למניעת בזבוז של מזון.

"המקרר יהיה פתוח לארוך כל שעות היממה ויאפשר לתושבים לקחת מוצרים בחופשיות או אוכל מוכן של בתי עסק מקומיים", אומרת בציר אלשיך, "קבוצת תושבים מתנדבים תהיה אחראית מדי יום על בדיקת תוקף המזון והכנסת מזון".

"כפעילה חברתית מאוד מחמם את הלב לראות דווקא בעת הזו את ההתגייסות המדהימה של הקהילה, בני הנוער והתושבים שרוצים לפרויקט עוד בטרם פורסמו פרטים", מוסיפה בציר אלשיך, "בהזדמנות זו רוצה להודות לקפה עלמה שניאות להציב את המקרר בסמוך ומסייע בחיבור והעברת חשמל מבית הקפה".

"כולי אמונה, שברגע שהקהילה מתגייסת למען מטרה חשובה כמו לפרויקט "המקרר שמחמם את הלב", אז גם הקשרים בין הקהילה הולכים ומתהדקים וגם הקשר לסביבה. כך שכולם יוצאים נשכרים מהעניין", אומרת מיה לונצר.

למעוניינים להתנדב ולסייע מוזמנים ליצור קשר בטלפון שמספרו 050-8329001 או
להירשם כאן.

 

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר