רחובות בקטנה: מוזיאון חדש ליצירות מיניאטורות

אוהבים ליצור בקטן? המוזיאון החדש מחכה לכם

פורסם בתאריך: 24.11.20 17:23

-->

בחודשים הקרובים עתיד להיפתח בעיר מוזיאון חדש, שיציג מבנים ודגמים ממוזערים כשבתוכם יוחבאו תגליות לילדים ולמבוגרים. 

במסגרת תהליך הקמת המוזיאון, החברה העירונית קוראת לאמנים להגיש הצעות ליצירות בתוך קופסאות או תיבות קטנות. היצירות המתאימות יירכשו על ידי המוזיאון לאוסף הקבוע או עבור תערוכה קבוצתית.

היצירות חייבות לתאר סצנה ריאליסטית, אישית או ציבורית, כמו לדוגמה משפחה יושבת סביב שולחן האוכל או תור מסביב לדוכן אוכל מקומי. גודל היצירות לא יעלה על 20X20X20 ס"מ. את ההצעות המתאימות יש לשלוח תחת הכותרת "עולמות קטנים" לצד שם האמן לא יאוחר מה-31.12.20. לא יענו הצעות אשר לא עונות לדרישות אלה. להצעות או לשאלות ניתן לפנות במייל כאן או כאן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ראש העיר, רחמים מלול, מסר: "רחובות שומרת על צביונה כעיר התרבות גם בימי קורונה. דווקא בימים אלה אנו מנצלים את הזמן על מנת להקים מוזיאון חדש וייחודי. נשמח לשתף את הציבור ביצירה ולהזמין אמנים תושבי העיר להציג בו – בואו להשתתף ולקחת חלק בתרבות ובאמנות של העיר". 

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות, הוסיף: "כחלק מהרצון שלנו לשתף באופן אקטיבי את הקהילה בפעילות התרבותית, אנו מוציאים קול קורא על מנת לקבל יצירות מתאימות מכל מי שרואה עצמו כאמן, אך גם מי שהאמנות היא לא עיקר עיסוקו, והוא מייצר מיניאטורות שיכולות להתאים לאופי המוזיאון"

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אמר: "אמנות המיניאטורה היא אמנות מרתקת שמתאימה לכל המשפחה. אנו נרגשים לקראת פתיחת המוזיאון החדש שייתן מקום ליצירות זעירות אלו. הקול קורא נועד למצוא את אותן יצירות כאן ברחובות, בקרב אמנים מקומיים כחלק מהרצון לקדם את האמנות המקומית. כמו כן, צפויות הפתעות נוספות במתחם זה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר