צילום: Natalia Deriabina / shutterstock.com

עם חזרתם של תלמידי ה'-ו' לבתי הספר: הצהרונים נערכים לקליטת תלמידים חדשים

עם החזרה לפעילות שוהים בצהרונים כ-1,500 למידי כיתות א'-ב' מרחובות

פורסם בתאריך: 24.11.20 12:06

-->

החברה העירונית ברחובות שמפעילה את הצהרונים בבתי הספר בעיר, נערכה להמשך הפעלת 1,500 תלמידים בצהרונים לכיתות א'-ב', כאשר החל מהיום (שלישי) תאפשר גם קליטת תלמידים חדשים.

הצהרונים לכיתות א'-ב' פועלים בהתאם למתווה החדש, בשיתוף עם אגף החינוך בעירייה והנהגת ההורים העירונית. זאת, במקביל לחזרתם של תלמידי כיתות ה'-ו' לבתי הספר, בהמשך לחזרתם של תלמידי א'-ד'.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


על פי המתווה החדש יפעלו הצהרונים בהתאמה להרכב כיתות האם בבית הספר, תוך שמירה על הקפסולות בין תלמידי הכיתות מאותה שכבה, כאשר כל החלטה בהמשך תהיה כפופה להחלטת קבינט הקורונה לגבי חזרתם של כיתות ה'-ו' ללימודים, המשפיעה באופן ישיר על המתווה והמשך הפעלת הצהרונים לכיתות א'-ב' במתכונת הנוכחית.

בינתיים, בהחלטה משותפת עם הנהגת ההורים העירונית ובהסכמת אגף החינוך בעיריית רחובות הוחלט כי הצהרונים יפעלו מדי יום עד השעה 17:00 וכן בחופשות החגים. כמו כן, מכיוון שבבתי הספר בהם פועלים צהרונים לכיתות ג', לא התקבלו שינויים במתווה שנקבע על ידי הממשלה, הם יישארו מחולקים לשלושה קפסולות, כפי שפעלו מאז החזרה מהסגר הנוכחי.

בנוסף, יתאפשר רישום של ילדים חדשים לכיתות צהרון שפועלות, עם חמישה תלמידים ומעלה. הרישום יתבצע אמצעות מייל מחלקת הצהרונים או בטלפון שמספרו:
08-6320415.  במקרה של קבוצות קטנות מחמישה תלמידים, הרישום מותנה בפתיחת הקבוצות וגיוס הצוות.

ראש העיר, רחמים מלול: "עיריית רחובות פועלת ככל שניתן, על מנת לתת מענה מלא לצורכי ההורים והתלמידים בבתי הספר גם בתקופה זו של הקורונה".

ממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "למרות הקושי והאתגר פעלנו על מנת להפעיל את הצהרונים בתיאום מלא. כל זאת כדי לשמור, עד כמה שאפשר בנסיבות, על המשך היום והשגרה של ההורים והילדים".

 

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "פעילות חיי השגרה בצל הקורונה מציבה בפני כולנו אתגרים משמעותיים במתן מענה לפעילות חינוכית וליכולת פתיחת המשק. החברה בוחנת באופן שוטף את ההנחיות הממשלתיות והעירוניות בהקשר זה ופועלת מבעוד מועד במטרה לתת מענה מיטבי והולם לצרכי הקהילה בעיר – ילדים והוריהם. במסגרת זו תאפשר החברה גם קליטת תלמידים חדשים לצהרונים. צוותי ההדרכה נערכו להפעלת הצהרונים במתכונת החדשה כשבראש סדר העדיפות שלנו – טובת הילדים, בריאותם והחוויה החינוכית".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, צופית גולן: "הנהגת ההורים העירונית מודה לחברה העירונית על שיתוף הפעולה והמאמצים לתת שירות מיטבי בתנאים מורכבים ושינויים תכופים תוך מתן מענה מיידי בשעת משבר. לצערנו עדין ישנם ילדים שנותרו ללא צהרון ומנגד קבוצות גדולות עם מדריכה אחת בלבד אך אנו מקווים שגם לכך יימצא פתרון בקרוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר