איש הביטחון העירוני מנע אסון בשריפה שהתלקחה בבית ברחובות

במוקד העירוני של רחובות פונים לציבור ומדגישים שכאשר מזהים סכנה או מפגע ברחבי העיר יש לפנות למוקד 106 במהירות האפשרית

פורסם בתאריך: 23.11.20 14:38

-->

ביום חמישי האחרון, ה-19 בנובמבר, החלה המשמרת של עמית לוגסי, איש ביטחון עירוני בחברת "צוות 3" הפועלת תחת אגף הביטחון והבטיחות בעיריית רחובות, בסמוך לגן ילדים בעיר. לפתע עלה ריח חזק של שריפה וענני עשן מאחד הבתים הפרטיים הסמוכים לגן. לוגסי לא היסס ומיהר לרוץ אל הבית, שם ראה כי עץ הדקל שבחצר החל לעלות בלהבות.

בעת השריפה, בעל הבית ששהה במקום היה תחת השפעת אלכוהול ולא הצליח להשתלט על הלהבות. בתוך שניות אחדות, הוציא לוגסי את התושב מביתו, חייג למוקד העירוני ודיווח על המפגע.

בנוסף לכך, מיהר לוגסי לכרוז לתושבי האזור לצאת מהבתים ולהתרחק ממקום השריפה. כעבור זמן קצר, הגיעו למקום סיירות ביטחון עירוני ולוחמי האש שהצליחו להשתלט על השריפה ולכבות אותה במהירות.

"בזכות הערנות שגילינו, הצלחנו למנוע אסון ולמנוע פגיעה בחיי אדם", אמר ראש העיר, רחמים מלול, "נמשיך להיות עם היד על הדופק בכל עת ולהגיב לאירועים ומפגעים במהירות וביעילות. אני מודה לעובדי המוקד העירוני ולכוחות הביטחון העירוני על התגובה המהירה והמקצועית".

מנהל המוקד העירוני, אלי ג'אן, הוסיף כי "בזכות הערנות שהפגינו עמית ונציגי המוקד הצלחנו למנוע אירוע חמור וקשה, שהיה עלול לעלות בחיי אדם. אני פונה לתושבות והתושבים, כשאתם רואים סכנה או מפגע ברחבי העיר פנו למוקד העירוני 106 במהירות, אנחנו נגיע לכל רחוב ולכל שכונה כדי לטפל במפגעים במהירות וביעילות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר