בית מיכל: שירות השאלת ספרים מקוונת באיסוף עצמי

ספריית בית מיכל לילדים ולנוער מאפשרת להזמין ספרים להשאלה באופן מקוון

פורסם בתאריך: 16.11.20 16:54

-->

בימים כתיקונם, הספרייה לילדים ולנוער שבבית מיכל שוקקת חיים, אולם כמו במוסדות תרבות אחרים, מגבלות הקורונה כפו את סגירת הספרייה ועצירת הפעילות. עם זאת, החל מחודש אוקטובר, חזר המקום לפעול במתכונת מותאמת למצב החדש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בית מיכל הינו מרכז תרבות הכולל ספריית ילדים ונוער עשירה, פעילויות והרצאות למבוגרים וגלריית אמנות. הצוות בספרייה שם דגש על יחס אישי למבקרים ודיאלוג פורה עם הילדים וההורים סביב הקריאה והספרים. כמו כן, חלל הספרייה מעוצב עם שטיחים, פינות ישיבה וכריות עליהם ניתן לשבת לקרוא ביחד או לחוד.

מאז חודש אוקטובר ובהתאם למגבלות הקורונה, יכולים מנויי הספרייה להזמין ספרים באופן מקוון דרך אתר הבית ולבוא לאסוף אותם כשהזמנתם מוכנה. לשם כך ניתן להיעזר בקטלוג הספרייה או להתייעץ עם הצוות באמצעות המייל. לאחר מכן ממלאים את טופס ההשאלה שנמצא באתר, וכשההזמנה מוכנה מקבלים מייל חוזר ובו נקבע מועד לאיסוף הספרים. הספרים יחכו למזמינים בכניסה לספרייה בשעה שנקבעה בשקית עם שמם, ובאותה הזדמנות הם יוכלו להניח את הספרים שנמצאים אצלם בתיבת ההחזרות.

"ספרים הם אוויר לנשימה ללב ולנפש בכל זמן, אבל בתקופה זו הם חיוניים באופן מיוחד", אומרת מנהלת בית מיכל, עינת קורן, "עם סגירת הספרייה קיבלנו פניות רבות מהורים וילדים ששאלו מתי נחזור לעבוד, והפתיחה המקוונת התקבלה בשמחה גדולה. מספר רב של הזמנות מגיעות אלינו מדי יום ואנחנו משתדלות להכין אותן במהירות האפשרית, בלי לוותר על ההקשבה לרצונות ולצרכים של כל אחד.  אני שמחה שבכך נצליח להקל ולו במעט על הקשיים והאתגרים שהתקופה הזו מזמנת".

בנוסף לחידוש פעילות הספרייה, גם מפגשי התרבות והסדנאות למבוגרים בבית מיכל מתקיימים כסדרם דרך אפליקציית הזום. המפגשים מתקיימים מידי שבוע ביום רביעי ב-20:30 בעלות סמלית של 20 ₪. ניתן להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים שוטפים או לצפות בתכניה בקישור: לחץ כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר