חגיגות הסיגד תחת מגבלות הקורונה: ניידת מוזיקה תעבור בין הרחובות

ניידת שתסייר ברחבי העיר ושידור חגיגי בעמוד הפייסבוק של העירייה | כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 15.11.20 12:36

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית יציינו את חג הסיגד ברחובות בכפוף למגבלות הקורונה. מחר (שני), החל מהשעה 16:00 תצא ניידת שתסייר ברחבי העיר ותשמיע את מזמורי החג.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


חג הסיגד חל מידי שנה בכ"ט בחשוון, חמישים יום אחרי יום הכיפורים ונחגג בעלייה לירושלים ובתפילה המונית. בתקופת טרום הקורונה, המסורת כללה חגיגות ססגוניות ברחבי העיר לציון החג לבני העדה האתיופית, כלל הרצאות, מופעים ותהלוכה רבת משתתפים לאורך רחוב יעקב במרכז העיר, שהגיעה עד לבית העם – היכל התרבות העירוני.

השנה, בעקבות הגבלות הקורונה, לא ניתן יהיה לקיים את אירועי הסיגד במתכונת המוכרת ולכן ציון החג ייעשה בהתאם למצב. מחר, החל מהשעה 16:00, תסתובב ניידת מבשרת היסגד בשכונות העיר ותשמיע ממזמורי החג.

לאחר מכן, החל מהשעה 17:00 יועבר בעמודי הפייסבוק של עיריית רחובות והחברה העירונית, שידור חגיגי שיעסוק בחג בסימן הערבות ההדדית. במסגרת השידור, שהופק באמצעות המרכז לתקשורת קהילתית של החברה העירונית רחובות, יברכו את התושבים ראש העיר, רחמים מלול, חברי מועצת העיר וקסים בני העיר.

כמו כן, השידור יכלול שיחות עם תושבים על מעורבות קהילתית, הופעת אומנים בשירים ומזמורים ברוח הסגד וכן, פאנל מבוגרים ופאנל בני נוער.

"אנו גאים לציין גם השנה את חג הסגד, יחד עם יוצאי אתיופיה ברחובות ובכל הארץ", אמר ראש העיר, רחמים מלול, "זהו יום מיוחד שכולו אחווה, מסירות ואהבת הארץ . אני שמח שמצאנו את הדרך לעשות זאת למרות מגבלות הקורונה".

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: "ערבות הדדית היא אחת מערכי הסגד, ולכן טבעי שבימים אלה חשיבותה  של הערבות נחוצה לחברה בישראל"

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "עבור רבים חג הסגד הפך לחג חברתי משמעותי ולא רק דתי, זהו זמן לחשבון נפש ציבורי. השנה האירועים לציון החג הנם בסימן ערבות הדדית שמתכתבת עם התקופה האחרונה בצל הקורונה, תקופה מאתגרת שבזכות ערבות הדדית מרגשת, רבים צולחים אותה. הקהל הרחב מוזמן לצפות בשידור החגיגי והחשוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר