אישה לבדה צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

אישה שנפגעה מינית תובעת מהמטפל שתקף אותה 2.5 מיליון שקלים

מתוך כתב התביעה נגד בעל הקליניקה מרחובות: "היא הפכה לאישה דיכאונית, סובלת מחרדות קשות, סיוטים בלילות והפרעות שינה. היא הגיעה לדרגת רזון קיצונית ובהמשך אף גילחה את שערות ראשה"

פורסם בתאריך: 13.11.20 10:45

-->

בעל קליניקה לרפואה משלימה, תושב רחובות, הורשע בתקיפה מינית של אישה שהגיעה אליו לטיפול. בימים אלה הוא נתבע לפצות את קורבן העבירה בסכום של 2.5 מיליון שקלים. זאת לאחר שהוא הודה במיוחס לו והורשע במסגרת עסקת טיעון בבית המשפט, שם נגזרו עליו עבודות שירות בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לבית המשפט המחוזי במחוז מרכז, הוגשה תביעת פיצויים אזרחית נגד המטפל לאחר שהוא הודה במיוחס לו והורשע. על פי כתב האישום, הגיעה האישה לקליניקה שלו בנס ציונה לפני כשלוש שנים, בעקבות כאבי גב, אז דרש ממנה להסיר את בגדיה והיא נותרה בלבוש תחתון בלבד.

במהלך הטיפול, לבקשתו, היא הסירה גם את החזייה ועל פי התביעה, המטפל החדיר את ידיו לתחתוניה ועיסה את אבר מינה. "התובעת ההמומה הזיזה מיד את ידו של והוא התנצל בפניה ואמר: 'וואי, מה עשיתי. אני מצטער'", נכתב.

האישה, על פי התביעה, הפסיקה את הטיפול, התלבשה ועזבה מיד את המקום. למחרת, היא הגישה תלונה במשטרה, המטפל הודה במיוחס לו ובהמשך, על פי הודאתו, הוא הורשע במסגרת עסקת טיעון בבית המשפט.

מאז האירוע, כך נכתב בתביעה, החל מצבה הנפשי של התובעת להדרדר משמעותית, "היא הפכה לאישה דיכאונית, סובלת מחרדות קשות, סיוטים בלילות, הפרעות שינה, השילה ממשקלה, הגיעה לדרגת רזון קיצונית ובהמשך אף גילחה את שערות ראשה".

לתובעת נקבעו 30 אחוזי נכות נפשית והיא טוענת כי, "בגין התקיפה היא סובלת כשם שתמשיך לסבול עד סוף חייה ממצב נפשי קשה, קבלת טיפולים רפואיים, פסיכיאטריים ותרופתיים".

"ביום אחד נהרסו חיי על ידי מטפל שניצל את העובדה שסמכתי עליו שיעזור לי ואז תקף אותי מינית", היא מספרת, "תחושת ההשפלה הקשה לעולם לא תעזוב אותי".

עו"ד קרן ברק, ממשרד "לייזרוביץ' ברק" המייצגת את התובעת, אמרה: "המטפל פגע בלקוחה שלי באכזריות. מדובר באשת קריירה מכובדת, אמא לילדים, אשר נכנסה לקליניקה כדי לטפל בכאבי גב ויצאה ממנה לאחר שהותקפה מינית על ידו. היא לא מצליחה להשתקם, היא פגועה נפשית וזקוקה לטיפולים פסיכיאטרים. הוא הרס את חייה".

המטפל הגיש כתב הגנה לבית המשפט ובו הודה כי "ברור לו כי עליו לשלם לתובעת פיצויים כפי שישית עליו בית המשפט הנכבד".

עם הגשת התביעה ונוכח סכום התביעה, הטיל בית המשפט המחוזי עיקול על דירתו של המטפל ברחובות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר