רחמים מלול
רחמים מלול צילום דוברות העירייה

בשורה לסטודנטים: פרויקט מתחם המעונות יוצא לדרך

פרויקט מעונות הסטודנטים יוצא לדרך ומיועד לכ-500 סטודנטים ויכלול גם שטחי מסחר

פורסם בתאריך: 9.11.20 13:59

-->

ה.ל.ר (החברה לפיתוח רחובות בע"מ) פרסמה מכרז להקמת מתחם דיור למעונות סטודנטים ומסחר. הפרויקט ישתרע על כ- 4.2 דונמים וכולל כ-20,000 מ"ר בנוי מתוכם כ-900 מ"ר מסחרי.

ברחובות ישנם מספר של מוסדות אקדמיים, בהם מכון וייצמן, הפקולטה לחקלאות מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית, המרכז האקדמי פרס, מכללת אורט, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, המכללה לחינוך "אורות ישראל" ובית הספר לסיעוד בבבית החולים קפלן, כאשר כ-13,000 סטודנטים זקוקים למעונות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הפרויקט ייבנה על ציר תנועה מרכזי עם גישה תחבורתית נוחה, בסמיכות לכל המוסדות האקדמיים והוא צפוי לספק היצע מגוון של יחידות דיור ליותר מ-500 סטודנטים, כאשר סטודנטים שגדלו בעיר ונמנים על תושביה הקבועים ייהנו מתעריף מוסדר ומוזל.

בתחילת השנה ערכה החברה לפיתוח רחובות בקשה לקבלת מידע ( RFI) בנוגע לפרויקט, הממוקם בפינת הרחובות דרך הים, דרך האצ"ל ורחוב המנוף בעיר. עשרות יזמים הפועלים בתחום הדיור לסטודנטים הביעו התעניינות ונענו לבקשת המידע. כתוצאה מכך, הכינו בהל"ר את התשתית המקצועית למכרז, הנוגעת להליך התכנון, מימון, בנייה והפעלה של הפרויקט.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "הנטל הכלכלי והלוגיסטי המוטל לפתחם של הסטודנטים, באחת התקופות האינטנסיביות בחייהם הוא מאתגר. אין מתאים מפרויקט כזה בעיר המדע, במיקום אטרקטיבי ובסמוך למוקדי תחבורה, והוא יהווה חלק ממעטפת התמיכה אשר תוענק לסטודנטים בעיר".

ניסים סלמן, מנכ"ל הל"ר: "מיזם זה יהיה מבנה המעונות המשמעותי הראשון בעיר שבה אלפי סטודנטים והוא ממוקם בנקודה בולטת ומרכזית ובקרבה למוסדות השכלה גבוהה. אנו מאמינים כי המכרז אטרקטיבי וכולנו תקווה שבסופו נוכל לאפשר לסטודנטים בעיר וסביבותיה חווית מגורים תוססת ואיכותית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר