המרכז העירוני להורים ומשפחה רחובות מזמין את ההורים לסדנאות הדרכה הורית בזום

ההורים יקבלו בסדנאות השונות כלים להתנהלות נכונה עם הילדים ומידע שימושי שיעזור להם לעבור את תקופת הקורונה המאתגרת

פורסם בתאריך: 26.10.20 17:30

-->

המרכז העירוני להורים ומשפחה ברחובות של החברה העירונית, מזמין את ההורים להשתתף במגוון סדנאות הדרכה הורית ממוקדות תוצאות במחירים מסובסדים, בהדרכת מנחים מוסמכים. זאת במטרה לשפר את תחושותיהם באשר להורות, להעניק כלים מעשיים לתפקוד נכון ולחולל שינוי בבחינוך הילדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מאז ומתמיד הייתה ההורות דבר מורכב, ובעולם המודרני, ישנם כל הזמן אתגרים חדשים שמצריכים מההורים להתנהל נכון מול הילדים כדי לגדל אותם באופן נכון ובריא. בתקופה האחרונה, לאור מגיפת הקורונה, הפכה ההורות למורכבת ומאתגרת עוד יותר. הגבולות טושטשו, אין מסגרת חינוכית וחברתית והורים רבים מתקשים לשלב את גידול הילדים במצב הקיים עם העבודה.

לכן החליטו במרכז העירוני להורים ומשפחה ברחובות לקיים סדנאות הדרכה הורית. זאת בשל הצורך של ההורים בעזרה ובהדרכה בנושאים השונים. בין הסדנאות יהיו:

סדנת "הורות למתבגרים בעידן הקורונה – זה אפשרי" בהנחיית רות גנאל, אשר תנחה את ההורים כיצד ניתן להתמודד נכון עם הילדים המתבגרים. הסדנה תתקיים ביום רביעי, 28 באוקטובר, בשעה 20:30 בעלות של 20 שקל ליחיד ובהרשמה מראש בלבד.

סדנת "ויסות רגשי בהורות ובחיים" בהנחיית עדי קורן, אשר תעניק להורים כלים ראשוניים לויסות הרגשות בהורות ותלמד כיצד להסתכל על עצמינו כהורים טובים. הסדנה תתקיים ביום שלישי, 3 בנובמבר, בשעה 20:30 בעלות של 20 שקל ליחיד.

סדנת "סדר יום, ניהול שגרה של זמן איכות ומשחק עם הילדים" בהנחיית הילה מדהלה פרחן, אשר תעניק כלים יישומיים לניהול סדר יום תוך שמירה על יחסים טובים ושיתוף פעולה ללא עונשים, איומים ופרסים. הסדנה תתקיים בימי רביעי במשך חמישה מפגשים, החל מה-18 בנובמבר, בין השעות 20:30-23:00, בעלות של 140 שקל ליחיד או זוג הורים.

סדנת "אימון הורים לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז" בהנחיית ד"ר מורלי פישר, אשר תתמקד בהרחבת הידע התאורטי וביסוס דרכי טפיול מעשיים שיסייעו להורים לבנות דפוסי הורות מותאמים ופיתוח סביבה משפחתית תומכת ומותאמת לקשיים ולכוחות של הילד. הסדנה תתקיים במשך חמישה מפגשים בימי שני החל מהיום (שני), בין השעות 20:30-22:00, בעלות של 140 שקל ליחיד או זוג הורים.

"אני מתרגשת להשיק את השם והלוגו החדש של המרכז העירוני למשפחה והורים", אומרת חברת המועצה, מחזיקת תיק הורים, אורית שרגאי, "המרכז הינו אחד המרכזים המיוחדים בארץ שנותנים מענה מקצועי, קצר טווח, רחב יריעה, במחירים מסובסדים עם מנחות מהשורה הראשונה בארץ. המנחות כולן מוכשרות על ידי "מכון אדלר" ומכונים ואקדמיות נוספות מובילות בארץ.

"המרכז העירוני להורים ומשפחה, מבית היוצר של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש פועל בשיתוף מלא עם אפרת צוקרמן, מנהלת האגף לחינוך, ומנהלות ויועצות בתי הספר, מנהיגות ההורים העירונית. לאורך תקופת משבר הקורונה, זיהינו צרכים באופן מיידי, הקמנו מוקד חירום והצענו למאות הורים הדרכה און ליין ללא עלות. מאות משפחות ביקשו הדרכה מקצועית. כעת אנחנו פותחים את עונת הפעילות המסודרת ואני מזמינה את כולם לקבל הדרכה מקצועית", הוסיפה שרגאי.

מנהל המרכז העירוני להורים ומשפחה, אודי קדם אמר כי "ההורים יותר מתמיד, נמצאים היום במצב מורכב ומאתגר וכמעט בלתי אפשרי. ברחובות, פיתחנו מערך של שותפויות רחב ידיים המעניק ומציע להורים הדרכה, כלים, מיומנויות, הקשבה ותמיכה גם במצבי משבר וגם במצבי שגרה. הדרכת הורים איננה פריבילגיה יותר אלא בגדר חובה, אחראית ומקצועית לכל הורה אשר מגיע עם רצון לצמיחה והתפתחות האקלים המשפחתי במצב המשברי בו אנו נמצאים כעת".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר