השחקן והיוצר יהודה בארקן מת ממחלת הקורונה

בארקן, בן 75 במותו, התגורר בשנים האחרונות במושב בית גמליאל

פורסם בתאריך: 24.10.20 18:42

-->

הבוקר (שבת) נפטר השחקן, היוצר והבמאי יהודה בארקן לאחר שחלה בקורונה. בארקן שנאבק במשך חודש על חייו בבית החולים הדסה עין כרם, מת בגיל 75. "הוא לא שמר על עצמו לאורך כל התקופה", סיפר בנו רועי, שביקש בימים האחרונים מהציבור להתפלל להחלמתו של אביו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בארקן החל את דרכו המקצועית בשנת 1967 ומאז לא ירד מהבמה במשך למעלה מ-60 שנה. הוא היה אחד מיוצרים הבולטים בישראל שצילם, הפיק ושיחק בעשרות סרטים ישראלים, בין סרטיו המוכרים ביותר היו "אבא גנוב", "חגיגה בסנוקר" ו"צ'ארלי וחצי". בארקן זכה בפרס אופיר למפעל חיים בשנת 2014, והמשיך ליצור גם לאחר שחזר בתשובה.

בארקן התגורר לפרקים בנס ציונה ואת הסרט "נשיקה במצ"ח", שיצא בשנת 1991, הוא צילם במיקומים שונים בעיר, בין השאר, ב"גן נווה" ובתחנת הדלק בכניסה לעיר. לימים הוא חזר להתגורר בעיר, חזר בתשובה ופקד את בית הכנסת של חב"ד בנס ציונה מדי יום. הוא אף הוסיף את האות א' לשם משפחתו והתעקש להיקרא "בארקן" בכל ראיון עיתונאי. בשנים האחרונות התמקד בעיקר בסרטים שפנו לקהל החרדי ושידר תכנית שבועית ברדיו "תל חי" וברדיו "קול ברמה"

בשנת 2007 הוא החליט לשפץ את מתחם בית הכנסת של חב"ד בנס ציונה ולהפוך את הגן שמאחוריו לגן לזכרו של אביו דב ברקוביץ'. הגן נקרא "גן ברקן". בשנים האחרונות מיעט להופיע והתמקד בדת, הוא עבר להתגורר במושב בית גמליאל הסמוך לרחובות ושם קבע את ביתו.

יהודה בארקן הותיר אחריו ארבעה ילדים ובת מאמצת אחת מנישואיו האחרונים.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: "אנו מודיעים בצער על פטירתו של השחקן והבמאי יהודה בארקן. הוא פונה להדסה עין כרם לפני כארבעה שבועות, לאחר שחלה בקורונה וחלה התדרדרות במצבו. עם הגעתו טופל ביחידה לטיפול נמרץ עקב התדרדרות נשימתית ולאחר מספר ימים הונשם והורדם. צוות היחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם טיפל יום ולילה בבארקן במסירות רבה, תוך שהוא מנסה מספר אפשרויות טיפול על מנת לאוששו. אתמול בערב נפטר בארקן, משפחתו הספיקה להגיע ולהפרד ממנו והודתה בחום לצוות הרפואי שטיפל בו בשבועות האחרונים. אנו משתתפים בצערם העמוק".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

2 תגובות
  1. רחלי המעריצה שלא

    ממש עצוב וכואב שנילקח מאיתנו השחקן והסדרי יהודה ברקן יהיי זכרו ברוך

  2. מוטי

    אין מילים לתאר את עוצמת הרגש שיש לי לבשורה כזאת. איש צדיק וישר. ת.נ.צ.ב.ה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר