רחובות בוחרת כתום: מתקני מחזור נפרסו בכל רחבי העיר

סגן ראש העיר ומנכ"ל תאגיד מחזור האריזות "תמיר" קיימו סיור ברחובות כדי להתרשם מפריסת פחי המחזור הכתומים בעיר

פורסם בתאריך: 21.10.20 11:02

-->

כחלק מהרצון לעודד את היקף המחזור ולחזק את תחום איכות הסביבה בעיר, יצאו עיריית רחובות ותאגיד המחזור "תמיר" בקמפיין משותף ששם דגש על הסברה בתחום המחזור. הקמפיין לווה בשילוט חוצות, חלוקת חוברות הסברה, פעילויות ברשתות החברתיות ואפילו חלוקת שקיות מחזור רב פעמיות.

כמו כן, אגף חזות העיר, הוביל בתקופה האחרונה פריסה מחודשת של מתקני המחזור השונים בעיר. בין המתקנים שנפרסו, ישנם מתקני מחזור המיועדים לזכוכית, פלסטיק, אריזות, נייר, קרטון, טקסטיל ופסולת אלקטרונית. המתקנים נפרסו ברחבי העיר בבניינים, בתי קרקע, בשכונות הוותיקות ובשכונות החדשות.

מנכ"ל "תמיר", רני איידלר, הגיע לאחרונה לסיור משותף עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ' , כדי להתרשם מקרוב בפריסת המתקנים. השניים סקרו את פחי המחזור בשכונות ובאזורים שונים של העיר , וסיכמו על הרחבת שיתוף פעולה עתידי בין העירייה ותאגיד המחזור.

"תושבים רבים חיכו לפריסה הנרחבת של פחי המחזור בעיר ואני שמח על השלמתה", אמר סגן ראש העיר, עו"ד מרקוביץ', "כעת אנו מעמידים לרשות התושבים את כל אפשרויות המחזור. המילה האחרונה בתחום המחזור בעיר עוד טרם נאמרה והפתעות נוספות מחכות לתושבים בהמשך הדרך. אני קורא לכל התושבות והתושבים להירתם למאמץ העירוני, לקחת חלק במהפכת המחזור שעוברת העיר ולשמור על העיר שלנו נקייה, ממחזרת ולא מזהמת".

איידלר התייחס לשותפות עם עיריית רחובות ואמר, "אני נרגש להסתובב ברחובות העיר ולראות תשתית נרחבת ומונגשת לתושב ברמה גבוהה. תודה לשותפים שלנו בעיריית רחובות, ראש העיר, רחמים מלול וסגנו, יניב מרקוביץ' על שיתוף הפעולה הפורה. אני קורא לכל תושבי רחובות להצטרף למהפכת המחזור במדינת ישראל, ולהגדיל את כמות האריזות המושלכות לפח הכתום. הפרדת פסולת אריזות דורשת מאמץ קטן אבל מייצרת תרומה גדולה לסביבה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר